Links til sider eller steder hvor billigt undertøj sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
442 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Christina.78

Vil gerne købe rigeligt ind af undertøj (undertrøjer og hipsters) til tøzen..pt str 92..

Nogle der ved hvor de er på tilbud eller kan købes billigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

serinasmor

føtex har denne uge undertøj til små piger og drenge til 10 kr pr del de fører det ned til str 92

vi er selv i fasen hvor vi ikke rigtigt ved om det er tid til at skifte til rigtigt undertøj og ikke bare bodyer ... synes dog at det er ret dumt at det passer med at det stadig er vinter ved dette skift  og så kan jeg heller ikke helt forstå hvor min baby blev af

Anmeld

2. januar 2012

Christina.78

serinasmor skriver:

føtex har denne uge undertøj til små piger og drenge til 10 kr pr del de fører det ned til str 92

vi er selv i fasen hvor vi ikke rigtigt ved om det er tid til at skifte til rigtigt undertøj og ikke bare bodyer ... synes dog at det er ret dumt at det passer med at det stadig er vinter ved dette skift  og så kan jeg heller ikke helt forstå hvor min baby blev af

nej de små bliver for hurtigt store..det er lidt en øv følelse men på sin vis også dejligt...

har kigget lidt på det, men gider ikke "rigtige" trusser endnu men hellere hipsters da det ikke ser så dumt ud når der stadig pt er en ble under..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.