Frygter for vores sexliv :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, så frygter jeg meget for vores sexliv herhjemme. Jeg fødte for knap 3 uger siden og er næsten holdt op med at bløde. Jeg fik nogle sting forneden og de er også næsten væk og jeg har næsten ikke ondt mere. Så jeg regner med at jeg vil være klar til sex igen inden for den næste uges tid.

Jeg tror dog bare ikke at min mand har det på samme måde  Jeg frygter at graviditeten og fødslen har været lidt et turn-off for ham. Forstået på den måde at han ser anderledes på mig nu hvor jeg er blevet mor - tror ikke han ser mig som sexet mere overhovedet. 

Det skal lige siges at det intet har at gøre med vores barn; han elsker at være far og han elsker vores baby, men det virker bare som om han slet ikke tænder på mig men kun ser mig som "mor" nu.

Derudover ammer jeg, og han virker faktisk som om han er lidt bange for overhovedet at røre eller se på mine bryster. Før kunne han godt finde på at kommentere dem, men nu hvor de endda er større end før, vil han knap nok se på dem - tror kun han ser dem som "madpakker" til vores barn 

Lige et spørgsmål til jer der ammer: Hvad gør I under sex ang. jeres bryster? Jeg vil være bange for at de begynder at dryppe/lække mens vi har sex - det vil bestemt ikke hjælpe på mandens sexlyst tror jeg, og jeg vil nok også selv synes det ville være ret ufedt.

Har heller ikke ligefrem lyst til at dyrke sex med BH og ammeindlæg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

maria_wlt

Jeg kan godt forstå at du gerne vil ha at dinmand skal kigge på dig som han altid har gjort, men det er altså HAM der skal finde det frem i sig. Du har født og din krop kan på ingen måde være præsic den samme som før. Hvis han ikke forstår at man slet ikke har lyst  med det samme til sex efter sting og smerte så er det altså ikke noget du kan ændre på for ham.

Så længe du ammer så vil der være mælk der lægger... Så det er med amme-bh hvis du skal holde det inde..

Håber i finder ud af det og håber ihvertfald at din mand ikke straffer DIG for du er kvinde.

Anmeld

2. januar 2012

Muhmi

Min kæreste gjorde det samme de første par uger efter jeg havde født... De skal jo også vænne sig til deres nye rolle og det hele er MEGET nyt alt sammen... Bare rolig han skal nok begynde at kommentere dem igen... Desuden kan han også være bange for at virke for nærgående på dig i starten... Og sådan er mænd altså godt indrettet, for vi er let påvirkelige i starten og de kan finde ud af at holde deres mund lukket, så vi ikke bliver såret Anders fortalte mig ikke at jeg var lækker det første stykke tid, men han sagde heller ikke at jeg ikke var... Han "var der bare" hvis du forstår

Ang. sex med ammebryster, så gjorde vi det altså med bh på... Det kan altså også være sexet

Held og lykke med det Og bare rolig, det skal nok blive godt, når i først kommer igang igen

Anmeld

2. januar 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Som overskriften siger, så frygter jeg meget for vores sexliv herhjemme. Jeg fødte for knap 3 uger siden og er næsten holdt op med at bløde. Jeg fik nogle sting forneden og de er også næsten væk og jeg har næsten ikke ondt mere. Så jeg regner med at jeg vil være klar til sex igen inden for den næste uges tid.

Jeg tror dog bare ikke at min mand har det på samme måde  Jeg frygter at graviditeten og fødslen har været lidt et turn-off for ham. Forstået på den måde at han ser anderledes på mig nu hvor jeg er blevet mor - tror ikke han ser mig som sexet mere overhovedet. 

Det skal lige siges at det intet har at gøre med vores barn; han elsker at være far og han elsker vores baby, men det virker bare som om han slet ikke tænder på mig men kun ser mig som "mor" nu.

Derudover ammer jeg, og han virker faktisk som om han er lidt bange for overhovedet at røre eller se på mine bryster. Før kunne han godt finde på at kommentere dem, men nu hvor de endda er større end før, vil han knap nok se på dem - tror kun han ser dem som "madpakker" til vores barn 

Lige et spørgsmål til jer der ammer: Hvad gør I under sex ang. jeres bryster? Jeg vil være bange for at de begynder at dryppe/lække mens vi har sex - det vil bestemt ikke hjælpe på mandens sexlyst tror jeg, og jeg vil nok også selv synes det ville være ret ufedt.

Har heller ikke ligefrem lyst til at dyrke sex med BH og ammeindlæg 

dengang jeg var gravid, havde jeg slet ikke sex de sidste to mdr ja måske 3... men det var fordi jeg maste ham, efter jeg havde født havde han lyst lige med det samme, men skulle lige hele først. vi prøvede så da Levi var 4 uger og det gjorde altså avs endnu...

men nej de ser anderledes på en, men så må du jo prøve at komme i noget flot undertøj osv hvad han nu kan li og prøve der  det kan da være han venter til du siger til når nu han ved du blev syet ?

Anmeld

2. januar 2012

celkt

tror ikke du kan gøre så meget ved ammebrysterne end at pakke dem ind, - ved godt det er usexet - men tro mig, når han begynder at nusse med dem, er det lige så effektivt som når du lægger junior til, så det er altså ikke så spændene. Du kan stoppe mælke flowet ved at 'knække' mælkekanalerne, ved at trykke på vorten som en kanp, ind i brystet. Men det virker jo kun midlertidigt, og jeg tvivler at dy gider at ligge med fingerene inde i brystet under hele akten. :-)

Anmeld

2. januar 2012

PsychedeliC

Vi havde sex 3 uger efter. Med hensyn til brysterne så tagde jeg bare at han ikke måtte røre dem da der ellers kunne komme mælk ud og det ændrede intet . Hvis der kom lidt så grinte vi bare af det

Det er meget vigtigt at man kan snakke sammen under sex og med det mener jeg ikke lange samtaler hehe.. samt at man kan grine lidt af tingene på en god måde uden at det genere nogle

Anmeld

2. januar 2012

Bassemor<3

PsychedeliC skriver:

Vi havde sex 3 uger efter. Med hensyn til brysterne så tagde jeg bare at han ikke måtte røre dem da der ellers kunne komme mælk ud og det ændrede intet . Hvis der kom lidt så grinte vi bare af det

Det er meget vigtigt at man kan snakke sammen under sex og med det mener jeg ikke lange samtaler hehe.. samt at man kan grine lidt af tingene på en god måde uden at det genere nogle

Enig ! 

Sex er en leg ! og hvorfor ikke grine når man leger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.