Som overskriften siger, så frygter jeg meget for vores sexliv herhjemme. Jeg fødte for knap 3 uger siden og er næsten holdt op med at bløde. Jeg fik nogle sting forneden og de er også næsten væk og jeg har næsten ikke ondt mere. Så jeg regner med at jeg vil være klar til sex igen inden for den næste uges tid.
Jeg tror dog bare ikke at min mand har det på samme måde
Jeg frygter at graviditeten og fødslen har været lidt et turn-off for ham. Forstået på den måde at han ser anderledes på mig nu hvor jeg er blevet mor - tror ikke han ser mig som sexet mere overhovedet.
Det skal lige siges at det intet har at gøre med vores barn; han elsker at være far og han elsker vores baby, men det virker bare som om han slet ikke tænder på mig men kun ser mig som "mor" nu.
Derudover ammer jeg, og han virker faktisk som om han er lidt bange for overhovedet at røre eller se på mine bryster. Før kunne han godt finde på at kommentere dem, men nu hvor de endda er større end før, vil han knap nok se på dem - tror kun han ser dem som "madpakker" til vores barn 
Lige et spørgsmål til jer der ammer: Hvad gør I under sex ang. jeres bryster? Jeg vil være bange for at de begynder at dryppe/lække mens vi har sex - det vil bestemt ikke hjælpe på mandens sexlyst tror jeg, og jeg vil nok også selv synes det ville være ret ufedt.
Har heller ikke ligefrem lyst til at dyrke sex med BH og ammeindlæg 
Anmeld