tinasmor skriver:
Jeg skal ud og købe (brugt) klapvogn. Jeg vil gerne have en god én, da den jo skal bruges meget.
Jeg har et par ting jeg tænker er vigtige.
Den ville være rigtig godt hvis den kan lægges helt ned, så den kan bruges til at sove godt i (vi er tit i udlandet og så skulle den kunne bruges istedet for barnevogn når der skal soves lur)
Vi kører en del i bil så den skal kunne lægges nemt ned.
Tænker også det er fint hvis kaleche eller håndtaget kan vendes så barnet kan undgå at få solen i hoved osv.
Men er lidt på bar bund. Har I nogle gode fif? Kan i evt anbefale et mærke eller måske har I selv en til salg (kbh området)
tak.
Vi har en Emmaljunga Nitro City klapvogn. 
Den har svinghjul foran. Du kan vende selve "kassen" på klapvognen om, meget nemt. Der er stor varekurv.
Mulighed for at bruge en barnevognssele i den sammen med eventuelt voksipose - hvilket vi bruger meget når vi er på tur og ikke vil have barnevogn med.
Den er nem at køre med og nem at klappe sammen og fylder væsentligt mindre end barnevogn.
Den kan lægges helt ned i ryggen, så den har samme funktion som barnevognen og kan sagtens bruges til lur når man er på tur eller i udlandet. Den har desuden indbygget myggenet i kalechen samt medfølgende regnslag.
Alt i alt er vi super tilfredse med den, og opfylder fint alle vores behov til den.
Anmeld