Hvor er jeg stolt af mig selv.... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Mutti2

Jeg er nu gået igang med omdekorering af prinsessens værelse

Jeg har i dag investeret i nye gardiner, puder, lamper, sengetøj, tæpper, pyntegenstande osv. til hendes værelse. Jeg har ikke haft så meget overskud siden vi flyttede ind for 4 mdr siden!!

Imens Milla-Victoria var syg, fik jeg endnu mere dårlig samvittighed. Det er ikke fordi jeg ikke godt er klar over at jeg slet ikke vil miste hende, pga mellemøres betændelse!! Men alligevel er frygten der jo en smule. Så nu skal der gøres noget

Hele lejligheden roder og ligner et bombe krater Men nu kan jeg endeligt lige sætte mig ned og lave en smule.
Se hvad jeg har lavet den sidste halve time :
Jeg er SÅ stolt.... hehe (jeg er normalt ikke kreativ, men vil gerne )

Jeg har 2 mere hylder der skal males på, og de skal så hænge inde ved prinsessen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Mutti2

Glemte lige at sige:

Det er ikke perfekt................ men jeg håber Milla-Victoria vil synes om dem fordi de er lavet med kærlighed

Knus

Anmeld

3. marts 2009

Lise

Den er fin

Jeg er sikker på at Milla-Victoria vil elske dem!

Anmeld

3. marts 2009

Becks

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har i dag investeret i nye gardiner, puder, lamper, sengetøj, tæpper, pyntegenstande osv. til hendes værelse. Jeg har ikke haft så meget overskud siden vi flyttede ind for 4 mdr siden!!

Imens Milla-Victoria var syg, fik jeg endnu mere dårlig samvittighed. Det er ikke fordi jeg ikke godt er klar over at jeg slet ikke vil miste hende, pga mellemøres betændelse!! Men alligevel er frygten der jo en smule. Så nu skal der gøres noget

Hele lejligheden roder og ligner et bombe krater Men nu kan jeg endeligt lige sætte mig ned og lave en smule.

Jeg har 2 mere hylder der skal males på, og de skal så hænge inde ved prinsessen

hvor er den fed

Anmeld

3. marts 2009

Miamaja

Glemte lige at sige:

Det er ikke perfekt................ men jeg håber Milla-Victoria vil synes om dem fordi de er lavet med kærlighed

Knus

det betyder intet for born tillykke med nyistandsaettelse af din lilles varelse. vi er ogsaa igang. alt er faerdigt mangler lige hans nye seng som kommer med flyttevognen imorgen og skal finde en god madras

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

IHHHH hvor hyggeligt og hvor er du kreativ
Det lyder dejligt du har fået overskud til at lave lidt, jeg kender godt det med at være helt flad i perioder.
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.