Madlog - Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Mira0911

Jeg har nu bestemt mig for at starte mission slankekur idag! Har dog ikke sat et mål for meget jeg skal tabe inden dåben i Februar.. Vil gerne smide lidt inden også.. 

Skal man betale for at have madlog? 

Hvordan finder man lige ud af det man spiser er godt nok til at tabe sig? Jeg spiser ikke usundt, synes faktisk jeg spiser rimelig sundt... 

Er der ikke noget med at man skal veje alt det mad man spiser? 

Hvordan med motion? Hvad laver I f.eks af øvelser hjemme? Jeg nægter at skal betale for at komme i motioncenter når jeg i stedet kan gå ture og løbe på et tidspunkt... 

Hjælp mig lige lidt på vej, inden jeg opretter mig derinde.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Na-Wi

Prøv at gå ind på madlog.dk og prøv det test program de har.. Så får du hurtigt et indblik i hvordan det fungere

Det koster penge at være tilmeldt, tror det er 49 kr for 4 uger så det er ikke så slemt.. Det er en super side og du kommer hurtigt til at blive glad for det når du har fundet ud af siden

Held og lykke

Anmeld

2. januar 2012

Mira0911

Na-Wi skriver:

Prøv at gå ind på madlog.dk og prøv det test program de har.. Så får du hurtigt et indblik i hvordan det fungere

Det koster penge at være tilmeldt, tror det er 49 kr for 4 uger så det er ikke så slemt.. Det er en super side og du kommer hurtigt til at blive glad for det når du har fundet ud af siden

Held og lykke

Hvor længe har man test programmet? Eller har jeg misforstået det? 

Anmeld

2. januar 2012

Lullaby

Mira0911 skriver:

Hvor længe har man test programmet? Eller har jeg misforstået det? 

Mener det er en uge. Og du betaler 49 kr om mdr for at have det derefter. Eller 29 kr for en uge

Anmeld

2. januar 2012

Lullaby

Mira0911 skriver:

Jeg har nu bestemt mig for at starte mission slankekur idag! Har dog ikke sat et mål for meget jeg skal tabe inden dåben i Februar.. Vil gerne smide lidt inden også.. 

Skal man betale for at have madlog? 

Hvordan finder man lige ud af det man spiser er godt nok til at tabe sig? Jeg spiser ikke usundt, synes faktisk jeg spiser rimelig sundt... 

Er der ikke noget med at man skal veje alt det mad man spiser? 

Hvordan med motion? Hvad laver I f.eks af øvelser hjemme? Jeg nægter at skal betale for at komme i motioncenter når jeg i stedet kan gå ture og løbe på et tidspunkt... 

Hjælp mig lige lidt på vej, inden jeg opretter mig derinde.. 

Når du logger ind så skal du indtaste hvor meget du vejer, hvor høj du er og om hvor meget du vil tabe dig. Derefter fortæller den dig hvor mange kalorier du må spise. Ja du skal veje det hele. Det er lidt bøvet men man vænner sig til det. Og faktisk troede jeg, at min mad var fornuftig men madlog var godt nok en øjenåbner. Feks en tortillias koster 300 kcal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.