Tøj til mor:-) str xs-s-m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. januar 2012

Albsil

KajaH skriver:

Okay, får løn på fredag så vil jeg lige kigge om der er plads i budgettet til det, meeen mon ikke

Er du stadig interesseret? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Albsil

Modstrøm er stadig til salg

Anmeld

12. januar 2012

Masig

Albsil skriver:

Billede 1: cardigan fra Only str s. 40,-

Billede 2: Cardigan fra Pieces str M. 30,-

Billede 3: oversize t-shirt fra Selected Femme str xs/S 35,-

Billede 4: bluse fra Vila str S. brugt 1 gang. 60,-

Billede 5-7: top fra just female. str xs. 75,-

Billede 8-9: tunika/top fra vero moda brugt 1 gang str xs: 60,-

Billede 10: Modstrøm tunika str xs: 80,-

Billede 11-12: H&M cardigan str xs. brugt 2 gange. 60,-

Billede 13: cardigan fra Ichi str s. 35,-

Billede 14-15. tunika fra Modstrøm. str xs. 80,-

Har du stadig blusen på billede 4? Hvad for noget stof er den i?

Og tunika/toppen på billede 8-9, har du stadig den?

Anmeld

12. januar 2012

Albsil

Masig skriver:

Har du stadig blusen på billede 4? Hvad for noget stof er den i?

Og tunika/toppen på billede 8-9, har du stadig den?

Jeg har begge dele:-) jeg finder lige ud af hvad den er lavet af, men det er ikke 100% bomuld hvis det er det du mener:-)

Anmeld

12. januar 2012

Masig

Albsil skriver:

Jeg har begge dele:-) jeg finder lige ud af hvad den er lavet af, men det er ikke 100% bomuld hvis det er det du mener:-)

Det behøver det heller ikke være, var mere om det var sådan en halvgennemsigtig en, du ved, af sådan noget meget tyndt stof som jeg ikke ved hvad hedder hehe....

Men kunne godt være interesseret i begge dele... Ved ikke hvad str du er normalt, men jeg ligger ml xs og s, så jeg går ud fra at de er sådan lidt løse i det begge to, så man kan bruge dem selvom man svinger lidt mellem de to str?

Anmeld

12. januar 2012

Albsil

Nej det er ikke chiffon:-) så den er ikke gennemsigtig. Som du kan se på tøjet svinger jeg også mellem s og xs alt efter model osv

Anmeld

12. januar 2012

Albsil

Masig skriver:

Det behøver det heller ikke være, var mere om det var sådan en halvgennemsigtig en, du ved, af sådan noget meget tyndt stof som jeg ikke ved hvad hedder hehe....

Men kunne godt være interesseret i begge dele... Ved ikke hvad str du er normalt, men jeg ligger ml xs og s, så jeg går ud fra at de er sådan lidt løse i det begge to, så man kan bruge dem selvom man svinger lidt mellem de to str?

Hov glemte at citere svaret:-)

Anmeld

12. januar 2012

Masig

Albsil skriver:

Nej det er ikke chiffon:-) så den er ikke gennemsigtig. Som du kan se på tøjet svinger jeg også mellem s og xs alt efter model osv

Ok. Den behøver heller ikke være gennemsigtig, den lignede bare sådan en hehe... Men er interesseret... Du ligger vel ikke tilfældigvis inde med nogle ventebukser? (hvis du altså har været gravid). Kan nemlig overhovedet ikke finde nogle i min str nogen steder medmindre de er helt nye og sindssygt dyre...

Anmeld

12. januar 2012

Albsil

Masig skriver:

Ok. Den behøver heller ikke være gennemsigtig, den lignede bare sådan en hehe... Men er interesseret... Du ligger vel ikke tilfældigvis inde med nogle ventebukser? (hvis du altså har været gravid). Kan nemlig overhovedet ikke finde nogle i min str nogen steder medmindre de er helt nye og sindssygt dyre...

Har lige kigget og jeg har klippet vaskeanvusningen af så kan ikke se hvad den præcis er lavet af. 

Jo jeg har to par bukser, men de er så slidte at jeg ikke vil sælge. Havde også svært ved at finde især fordi jeg ikke ville have med svaj Men fandt nogle super fede i h&m i sådan noget lidt blank sort, som de også sælger som alm bukser. Jeg fandt dem dog aldrig igen derinde som geaviditetsbukser, ville gerne have haft et par mere. Og så er par jeans fra manalucious, dem tror jeg stadig man kan købe på nettet. Den hvide Vila blyse købte jeg i øvrigt da jeg var gravid, men desværre for sent i graviditeten da jeg ventede tvillinger, så den blherfor lille. Men har en veninde der brugte sin i rød indtil hun fødte:-)

Anmeld

12. januar 2012

Masig

Albsil skriver:

Har lige kigget og jeg har klippet vaskeanvusningen af så kan ikke se hvad den præcis er lavet af. 

Jo jeg har to par bukser, men de er så slidte at jeg ikke vil sælge. Havde også svært ved at finde især fordi jeg ikke ville have med svaj Men fandt nogle super fede i h&m i sådan noget lidt blank sort, som de også sælger som alm bukser. Jeg fandt dem dog aldrig igen derinde som geaviditetsbukser, ville gerne have haft et par mere. Og så er par jeans fra manalucious, dem tror jeg stadig man kan købe på nettet. Den hvide Vila blyse købte jeg i øvrigt da jeg var gravid, men desværre for sent i graviditeten da jeg ventede tvillinger, så den blherfor lille. Men har en veninde der brugte sin i rød indtil hun fødte:-)

Ok tænkte også bare at jeg lieg ville spørge nu hvor du var samme str som mig.. har set dem fra mamalicious og har også været i H&M og kigge, men synes bare de er halvdyre altså... Men der er der også et par uger endnu til jeg er tvunget til at skifte over til ventebukser...

Men ville gerne have de to bluser/toppe, altså billede 4 og billede 8-9 (den hvide/lyserød stribede)... Du kan lige skrive en pb med oplysninger.. Du bor vel ikke på sydfyn? Så kunne jeg jo spare portoen, men ellers overfører jeg bare 150 kr ... (passer der ikke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.