Min kæreste har ikke lyst til min krop mere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

smukkeJosefine

Hej Alle..

Jeg er gravid i uge 30 og har taget 9 kg på..

Mig og min kæreste har førhen dyrket meget sex... men efter jeg er blevet gravid og jeg bliver større og større... får han mindre lyst til mig... jeg syntes det er svært at forstå.. Jeg mener selv at jeg har prøvet de fleste ting for at tænde ham.. fx.. skjule min mave med noget fræk undertøj med stof, som går ned over min mave.. men han tænder stadig ikke på mig....

Er der nogen som har det ligesom mig eller har ideer til hvad jeg kan gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Bassemor<3

Min kæreste kan også godt have det lidt svært med maven, men det er mere fordi han synes det er ldit akavet at tænke på at der snart er en "færdigbagt" så at sige baby i maven   Jeg har godt kunne mærke hans lyst er lidt mindre og det siger han også selv den er, dog har vi stadig sex i hvert fald en gang om ugen hvis ikke mere, så det er ikke noget jeg tager som en katastrofe. Jeg forsøger bare at forstå ham, og allerede det at jeg ikke bebrejder ham hjælper på lysten 

Anmeld

2. januar 2012

katrineoerum

Min mand har haft det på samme måde igennem alle mine 3. graviditeter. Vi har snakket meget om det og for hans vedkommende er det ikke fordi han ikke vil mig.

Han synes bare når jeg er blevet så stor så ser han mig som mor et et barn og han tænder fuldstændig af på at skulle stikke sin p... op til barnet. Han synes nærmest det er indcest.

Jeg synes det er okay. Vores sex liv er altid vendt tilbage når barnet er ude igen. Fantisk har vi aldrig haft så godt et sex liv som efter vi fik nr. 2.

Jeg tror du skal tage det roligt. Og bare acceptere det.

Anmeld

2. januar 2012

smukkeJosefine

tak for jeres svar

det er dejligt at vide jeg ikke er den eneste som har det sådan....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.