Jeg skal i gang med at røre mig noget mere. Jeg er ikke sikker på om det er et nytårsfortsæt, eller om det bare generelt er på tide, men er ved at blive skør efter bare at have været inde og spist det meste af julen og nytåret. Jeg har både taget mere på og er i dårligere form i denne graviditet end i den forrige, og kan bare mærke at det er alt for hårdt at være gravid, og at jeg får alle mulige småskavanker som ondt i ryggen og skuldrene, som jeg håber kan "bevæges" væk.
Jeg synes det er sværere at passe ordentligt på sig selv her i anden graviditet, når man har et lille barn i forvejen, som har brug for al ens tid og opmærksomhed. Morgerne er så optaget med barn og vuggestuelevering og om eftermiddagen/aftenen er jeg så træt efter en lang arbejdsdag, hentning af barn, madlavning, sengelægning osv at jeg bare ikke orker at gøre andet end at synke ned i sofaen. Nu har vi aftalt at manden afleverer i vuggestuen mandag, onsdag og fredag. Så kan jeg nå at gå en ordentlig lang tur med hunden, og selv få lidt frisk luft og motion, og komme lidt senere på arbejde. Jeg glæder mig allerede til at komme ud og gå i morgen.
.
Anmeld