hårfarvning derhjemme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Maja_4000

Jeg farver cirka hver 3. måned .. Nogle gange ville jeg dog gerne farve før , men lader være , da det jo ikke er særlig sundt for håret

Jeg bruger L’Oreal Sublime Mousse .. Synes den er super god og SÅ nem at bruge .. Ligesom shampoo Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

BinaMor

Maja_4000 skriver:

Jeg farver cirka hver 3. måned .. Nogle gange ville jeg dog gerne farve før , men lader være , da det jo ikke er særlig sundt for håret

Jeg bruger L’Oreal Sublime Mousse .. Synes den er super god og SÅ nem at bruge .. Ligesom shampoo Hehe

okay det var også her efter den 3 måned jeg er nu og det begynder at krille i mine hårdullefingre

okay den vil jeg kigge på!

Anmeld

2. januar 2012

Mor til Mike

BinaMor skriver:

Jer der hjemmefarver. Hvor tit genfarver i det?- jeg mener hvis man farver med den permanente.

jeg sys rimelig hurtigt mit taber sin dybe farve. jeg bruger sort men i løbet af no time blir det brunt. er dog begyndt at bruge en shampoo til farvet hår hvilket jeg ikke gjorde tidligere

jeg mener det er Ganiérs (staves?) jeg plejer at bruge

Har sort hår, farver det en gang om måneden  

Anmeld

2. januar 2012

Francisca

Er selv frisør, så støtter self, ikke op om hjemmefarveninger

Men man plejer at farve bunden efter ca 5ugers tid, og kun bunden. så kan man evt hver 3-4 gang lige komme farven ud i længder og spidser de sidste 5minutter for at friske den op. men ellers skal man ikke farve længderne men kun der hvor udvoksningen er. og handler der om lyst hår så farver man ikke længderne hvis der er tale om lysningsfarver og afblegning. men ville klart anbefale at gå til frisøren og få det farvet, hvis du holder dig til at farve  bunden hver 5uge kan du slippe med en 350-400kr vil jeg mene.

Anmeld

2. januar 2012

Clisolka

Inden jeg blev gravid farvede jeg også selv hår hjemme, omkring hver 3. måned. Den sidste gang jeg farvede hår inden jeg fik de 2 streger havde jeg farvet håret så tæt på min egen farve, hvilket har gjort jeg ikke har farvet hår siden til nytår 09/10. Nu er min egen farve groet godt ud, så jeg skal aldrig farve mit hår mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.