Glad, men nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle

Nu er det efterhånden et stykke tid siden, jeg har lagt min vej forbi baby.dk. Jeg har indenfor det sidste år gennemgået to spontane aborter, og lægerne har fundet en muskelknude i min livmoder, som nok har været skyld i det. Den skal selvfølgelig fjernes, men jeg kunne ikke få en tid med det samme. Nu vil skæbnen så, at jeg juleaftens morgen testede positiv igen - verdens bedste julegave Jeg har lige snakket med gynækologen, og jeg har fået en tid på onsdag til tidlig scanning. Nu håber jeg bare SÅ meget, at alt ser ud, som det skal, så jeg kan få lidt ro i sindet. Det skal lige siges, at jeg har fået at vide, at det er muligt at gennemføre en graviditet på trods af knuden afhængig af, hvor fosteret sætter sig fast (ellers havde vi selvfølgelig beskyttet os, så jeg ikke skulle igennem det hele en gang til)

Jeg ville egentlig ikke så meget med det her indlæg, men jeg får brug for en masse krydsede fingre og al den babyklister, I kan mobilisere på onsdag - og otte måneder frem

Hilsen fra en nervøs og spændt (forhåbentlig) kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Flowers

Det blir spændende at se forstår godt du både er nervøs og spændt

Anmeld

2. januar 2012

babymus77

Stort tillykke;-) krydser for dig og bebs;-)

Anmeld

2. januar 2012

MortilAlmaogNohr

Krydser virkelig alt hvad jeg kan, og sender en masse klister jeres vej :-)

Anmeld

2. januar 2012

M (:

Stort tillykke med spiren -  og babyklister for at alt går som det skal på onsdag.. Glæder mig til at se, hvem du er

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak alle sammen

Det er utrolig mærkeligt at have så mange forskellige og modsatrettede følelser på samme tid. Det var selvfølgelig fantastisk at se de to streger på testen, men jeg har altså ikke ro, før lægen også kan se det i mon livmoder.

Jeg skal nok opdatere onsdag, og jeg håber på godt nyheder!!

Held og lykke til jer alle sammen

Anmeld

2. januar 2012

kekp

Sender dig 1000

Håber at det ender super godt og at spiren får lov at blive i din mave

Mange tanker herfra

Anmeld

2. januar 2012

Mor til Magnus

Jeg har vist gættet hvem du er:-) Krydser fingre og glæder mig til at høre hvordan det går på onsdag. Kryds lige fingre for mine blodprøver - får svar imorgen og er MØG nervøs!

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Jubiiiiiiii Er lige kommet hjem fra scanning i dag. Lægen kunne vise mig en helt tydelig blommesæk, som sidder godt fast og det hele!

Baby har været så klog at sætte sig fast på forvæggen af min livmoder, og det fibrom, som højst sandsynligt har været skyld i mine tidligere aborter, sidder på bagvæggen. Baby har altså masser af plads

Så skal vi bare vente to uger på næste scanning, hvor vi forhåbentlig kan se hjerteblink.

TUSIND tak for alle de krydsede fingre og positive tanker; de hjalp

Mange hilsner fra en meget glad vordende mor

Anmeld

4. januar 2012

Kay

nej hvor er det dejligt... glæd dig til at se hjerteblink... det har vi lige været inde og se for et par dage siden... og det var så fantastisk

stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.