Dåbs- og vielsesattest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Camulla

Nu har jeg flere steder læst at man skal medbringe sin og mandens dåbsattest til fødslen samt vielsesattest. Det synes jeg bare ikke vi gjorde sidste gang? Er det meget vigtigt - SKAL man have de papirer med??

Hilsen Camilla med termin næste lørdag, men som gerne vil føde MEGET snart! Gerne inden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

twinny

Jeg fødte for 3 måneder siden... Vi havde ingenting med og vi blev heller ikk spurgt om det.. Det var Herlev.

Ve støv afsted til dig... *****

Anmeld

2. januar 2012

Toshiba

Camulla skriver:

Nu har jeg flere steder læst at man skal medbringe sin og mandens dåbsattest til fødslen samt vielsesattest. Det synes jeg bare ikke vi gjorde sidste gang? Er det meget vigtigt - SKAL man have de papirer med??

Hilsen Camilla med termin næste lørdag, men som gerne vil føde MEGET snart! Gerne inden  

jeg havde heller intet med ud over vandrejournal og sygesikring - det var fint - og blev ikke spurgt om andet

Anmeld

2. januar 2012

Camulla

twinny skriver:

Jeg fødte for 3 måneder siden... Vi havde ingenting med og vi blev heller ikk spurgt om det.. Det var Herlev.

Ve støv afsted til dig... *****

Tusind tak for ve-støv! Håber det virker... 

Anmeld

2. januar 2012

Camulla

Toshiba skriver:

jeg havde heller intet med ud over vandrejournal og sygesikring - det var fint - og blev ikke spurgt om andet

Ok Jeg tager det heller ikke med så Tak for svar...

Anmeld

2. januar 2012

Toshiba

Camulla skriver:

Ok Jeg tager det heller ikke med så Tak for svar...

Så lidt da

Anmeld

2. januar 2012

delimus

Fødte for 18 dage siden og havde intet med. 

Har hørt, at hvis man IKKE er gift så skal man medbringe papirerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.