Må man leve af frugt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne tøser!

Pga. kvalme lever jeg fortiden af frugt. Jeg er ca. 6 uger henne. Kom til at tænke på om det kan være skadeligt?

Jeg KAN ikke få andet ned end frugt og vand. Igår morges tvang jeg et rundstykke ned, men det kom op igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej skønne tøser!

Pga. kvalme lever jeg fortiden af frugt. Jeg er ca. 6 uger henne. Kom til at tænke på om det kan være skadeligt?

Jeg KAN ikke få andet ned end frugt og vand. Igår morges tvang jeg et rundstykke ned, men det kom op igen 

Tag du det bare roligt og spis hvad du kan få ned :0) Der sker intet ved at leve af frugt en periode, og det er jo kun en periode du ikke kan andet :0)

Jeg levede af sodavandsis i 8 uger da jeg var gravid, og ungen har det fint :0)

Anmeld

2. januar 2012

LilleLene

Min læge sagde til mig

Det er FULDSTÆNDIG ligemeget hvad du spiser, bare du får noget ned, om det er McD, gulerødder, chips eller hvad det nu kan være

så spist du bare frugt i ro og mag

Anmeld

2. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ska bare spise det du har lyst til, så længe det er sundt og hva er bedre end frugt..Her er det desvære lidt modsat, har lyst til kager og chips hele tiden, men prøver at spise frugt og nøder i stedet for.. Vh stine

Anmeld

2. januar 2012

GitteC78

Du skal bare lige tænke over at der også er meget sukker i frugt, altså frugt sukker... Jeg har tit gået af vide af min jm, max 3 stk frugt om dagen pga frugt sukker....

Anmeld

2. januar 2012

Emily2012<3

Jeg fik afvide at jeg skulle spise lige det jeg havde lyst til..

Jeg døjede med opkast og kvalme indtil uge 15, og jeg levede stort set kun af saltstænger..

Så det er bare hvad DU har lyst til og kan holde nede..

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Tag du det bare roligt og spis hvad du kan få ned :0) Der sker intet ved at leve af frugt en periode, og det er jo kun en periode du ikke kan andet :0)

Jeg levede af sodavandsis i 8 uger da jeg var gravid, og ungen har det fint :0)

Nemlig også det jeg tænker, det vender forhåbentlig på et tidspunkt  Sodavandsis lyder da ellers også som noget lækkert at leve af  Det er med at finde det der dur for en 

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Min læge sagde til mig

Det er FULDSTÆNDIG ligemeget hvad du spiser, bare du får noget ned, om det er McD, gulerødder, chips eller hvad det nu kan være

så spist du bare frugt i ro og mag

Tak for det  Nu er jeg mere rolig 

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Du ska bare spise det du har lyst til, så længe det er sundt og hva er bedre end frugt..Her er det desvære lidt modsat, har lyst til kager og chips hele tiden, men prøver at spise frugt og nøder i stedet for.. Vh stine

Ja, jeg kan godt se det ikke er det værste at spise  Er ellers en rigtig slikmund. men bare tanken om kage og slik giver mig kvalme (Det vil ikke gøre noget hvis det fortsætter &nbsp

Anmeld

2. januar 2012

Miss T

Det er ikke skadeligt for barnet, hvis det er det du tænker på. Men det er bestemt ikke sundt for dig, du får alt for meget frugtsukker og alt for lidt fibre. Håber snart du kan spise normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.