Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige siddet og lavet liste over ALT det der skal købes til blypper, og hold da fast der er meget Jeg har jo haft en holdning, at jeg ikke gad at købe noget før foråret, men kan da godt se, med alt det der skal købes, og med min indkomst, må jeg nok hellere snart komme igang Vi skal også flytte, har bare ikke fundet en lejlighed endnu så ville også være træt af at skulle flytte alt for mange babyting Hvor meget har i fået købt indtil videre ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er også så småt begyndt at købe ting til bebs, selv om der jo godt nok er noget tid endnu. Indtil videre har vi købt en barnevogn, gåsedunsdyne og pude, skråstol til babyer og diverse andre småting.
Sille86 skriver: Jeg har heldigvis det meste fra johann, men da jeg ventede ham ønskede jeg mig mange ting. Julegave og fødselsdagsgave... Og så har jeg løbende købt sager hver mdr alt efter hvad der er råd til... Og ja man bliver mega overrasket over at der er så meget og det e så dyrt... Så jeg er os tidligt på den... Men ved os hvor træt jeg bliver sidst i graviditeten... Det er hyggeligt at shoppe baby sager sys du ikk...
Jeg har heldigvis det meste fra johann, men da jeg ventede ham ønskede jeg mig mange ting. Julegave og fødselsdagsgave... Og så har jeg løbende købt sager hver mdr alt efter hvad der er råd til... Og ja man bliver mega overrasket over at der er så meget og det e så dyrt... Så jeg er os tidligt på den... Men ved os hvor træt jeg bliver sidst i graviditeten... Det er hyggeligt at shoppe baby sager sys du ikk...
Jo det syntes jeg, jeg har jo bare hele tiden tænkt at det var dumt at købe for meget, hvis vi når at flytte inden baby kommer Meeeen blev da vidst lidt klogere da jeg så hvor meget jeg skulle have
female skriver: Jeg er også så småt begyndt at købe ting til bebs, selv om der jo godt nok er noget tid endnu. Indtil videre har vi købt en barnevogn, gåsedunsdyne og pude, skråstol til babyer og diverse andre småting.
Vi køber nok også snart en barnevogn, har nemlig en i syne Jeg har lige købt min første ting i dag, en dyne for den var nemlig på tilbud Ellers har jeg Tremmeseng (svigermor)2 lidt store body (svigermor)skumgummi puslespils tæppe (svigermor) Og så har jeg min egen gamle baby dyne
Jeg lavede en liste da jeg blev gravid så vi kunne overskue hvor meget der var, startede småt med småting når noget var på tilbud men nu er barnevogn og seng også i hus, netop pga. tilbud, så mangler mest mest småting. tør ikke købe for meget tøj før vi kender kønnet.
Jeg har lavet listen på pc så går ind og markerer når noget er i hus.
Qoco skriver: Jeg lavede en liste da jeg blev gravid så vi kunne overskue hvor meget der var, startede småt med småting når noget var på tilbud men nu er barnevogn og seng også i hus, netop pga. tilbud, så mangler mest mest småting. tør ikke købe for meget tøj før vi kender kønnet. Jeg har lavet listen på pc så går ind og markerer når noget er i hus.
jeg mangler bare SÅ meget men har bare svært ved at købe før jeg ved om vi skal flytteFor hvis vi snart finder en lejleghed venter jeg med at købe de større ting, til vi har et børneværelse at obevare tingene i Men hold op hvor blev jeg overrasket over hvor dyre stofbleer er
LilleLene skriver: jeg mangler bare SÅ meget men har bare svært ved at købe før jeg ved om vi skal flytteFor hvis vi snart finder en lejleghed venter jeg med at købe de større ting, til vi har et børneværelse at obevare tingene i Men hold op hvor blev jeg overrasket over hvor dyre stofbleer er
Ja det er en god ide at vente hvis i skal flytte, så kan kan indrette efter det.
Jeg ser tit pakker med flere til ingen penge synes jeg. i bilka, føtex og lign. Jeg har dog kun fået køt 4 stk. et var et tilbud som nuppede de lige, og et var de sidste tilbage i hvid.
Qoco skriver: Ja det er en god ide at vente hvis i skal flytte, så kan kan indrette efter det. Jeg ser tit pakker med flere til ingen penge synes jeg. i bilka, føtex og lign. Jeg har dog kun fået køt 4 stk. et var et tilbud som nuppede de lige, og et var de sidste tilbage i hvid.
okay jeg har bare set dem til 100 kr for 6 stk :O det bliver altså dyrt hvis man gerne vil have 15-20 stykker
LilleLene skriver: okay jeg har bare set dem til 100 kr for 6 stk :O det bliver altså dyrt hvis man gerne vil have 15-20 stykker
ja det er rigtigt, der er nok også forskel på kvaliteten tror jeg, nogen af de billige er meget tynde i det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128