Gylp, grød, vælling og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

hautecouture

Først - rigtig godt nytår derude

Altså jeg er lidt i vildrede omkring mad til Aya, hun er så småt startet op på grød og hun kan virkelig godt lide det - vil meget gerne helst styre skeen hvis hun fik lov

Hun var begyndt at vågne om natten og få mad 2-3 gange hvor det før var MAX 1 gang (og det var meget sjældent hun sov mindre end 8 timer i streg) Hun har altid gylpet - lige fra dag 1 - men synes det er blevet meget værre. Har hun spist grød og fået vand, kommer der typisk lidt vand op igen, men ikke meget og intet grød, de gange hun ikke får grød, men mme gylper hun  tilgengæld rigtig, rigtig meget og er ofte sulten igen efter 30-60 min...

hun virker meget mere tilpas med grøden og hun får den typisk som det sidste måltid inden sengetid ved 21-tiden, så hun kan sove godt om natten. Problemet er så bare, at hele dagen jo går med madning, gylp og mere mad fordi hun gylper, men også fordi den mme ikke mætter hende på samme måde som tidligere - så nu vil jeg høre: Hvis nu jeg giver hende en omgang grød midt på dagen ville det så være ok at give hende en flaske med vælling inden hun skal sove, eller tror I det vil give for meget uro i maven, når nu hun først lige er startet op... Synes bare det er lidt synd (selvom hun ikke virker generet af selve gylpen)  så er hun jo stort set aldrig mæt, men dropper vi 'natmaden' helt så sover hun ikke :O

Iiiiha, en gang rod altså - hvis bare man havde alle de gyldne svar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Mother-love

Hejsa. Du kan sagtens give vælling inden sengetid. Det gjorde jeg også ved Isabella. Men da grøden så var kommet godt op og køre gad hun ikke vællingen lige pludselig. Men jeg synes du skal give dit barn grød midt på dagen og så vælling inden sengetid. Og når hun så må få to skemåltider så give du bare midt på dagen og inden sengetid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.