Kønssygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Doktor Doolittle

har jeg kursus om disse dage.
Det er helt vildt så meget man kan fejle i kønsorganerne! Udover de deciderede kønssygdomme kan stort set alle hudsygdomme isoleret dukke op i kønsorganerne.

Hvordan skal jeg nogensinde få check på alle de forskellige sygdomme?

Jeg troede, jeg var godt på vej, men efter de sidste dage har jeg indset, at jeg har laaaaaaaaaaang vej igen før jeg kender alle sygdommene godt nok til at kunne genkende dem. Pyha det er en stor og meget spændende opgave at være læge

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

finkedinke

Det må være så spændende at læse til læge. Faget interesserer mig, men arbejdet ville jeg ikke være glad for, nok mest af alt pga det kæmpe store ansvar man står med.
Jeg var i gang med uddannelsen som sygeplejerske, men da jeg i praktikken som 19-årig stod med andres liv i hænderne blev jeg noget skræmt. Jeg var slet ikke moden nok.

En klog mand har engang sagt noget i stil med at jo mere jeg ved jo mere opdager jeg at jeg ikke ved.
Mon ikke du nok får styr på sygdommene med tiden:-) Min sparsomme erfaring med faget siget mig at man trods alt ikke kan vide alt og at visse ting kommer med tiden og erfaringen.
Men jeg ved selvfølgelig ikke om du i virkeligheden er 56 år og har været læge siden du var 20??

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.