MD - alt var perfekt.. Men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Camilla1987

Var til MD d. 23/12 - såååe dejligt at se det lille vidunderlige og sprællende menneske igen
Alt var som det skulle og h*n fulgte kurverne fint...

Da jeg havde ønsket (lidt for meget at det var en pige) besluttede vi og for at betale for en kønsscanning.. Da jeg så var 15+0 fik jeg den kønscanning som viste at vi ventede os en  DRENG mere.. Skuffelsen var ikke så stor som forventet - og fik da også vendt hovedet til at vi skulle have endnu en dreng og har godt ku se alt det positive i det..

Men men men...
Så var der jo lige MD-scanningen, og jordmoderen spurgte om jeg ville vide kønnet (hvilket jeg sagde ja til, for at få kønnet bekræftet.. Men jeg fortalte intet om den tidligere kønsscanning..)

Hun forsøgte mange gange og med flere pauser, men der var lige den hersens navlestreng som ikke var til at skræmme væk..
Jordmoderen sagde at hvis hun skulle sige hvad hun ville gætte på/kunne se, så var det en PIGE!?!?!?!?

Gik derfra med lidt blandede følelser..
Har overvejet endnu en kønsscanning - og så alligevel ikke...

Trængte lige til at komme af med det..

GODT NYTÅR FOLKENS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

NNL

Kan altså godt forstå du er frustreret, det havde jeg i den grad også været!! Så en "tappen" dengang i uge 15? De siger jo at det er mest sikkert hvis det er en dreng. Tænker lidt at jeg måske ville stole mest på kønsscanningen, hvis de virkede sikre i deres sag? Også når navlestrengen var i vejen denne gang.

Ellers tror jeg at jeg ville vælge en køns scanning mere, bare for at vide det. Personligt kunne jeg bruge meget energi på at tænke over hvem der nu havde ret... Vi havde også bestemt at vi ville købe en scanning, hvis de ikke kunne se det til MD! Vores lille dreng var dog ikke genert

Håber du kan finde en måde at få ro i sindet! Når I har en dreng i forvejen, vil det da også være rart at vide om tingene kan genbruges, eller om der skal købes nyt!?!

Anmeld

2. januar 2012

N1

Jeg ville nok ringe til det sted hvor jeg havde fået lavet kønsscannigen  Måske de gratis vil tjekke igen? 

Anmeld

2. januar 2012

Camilla1987

Ja, vi kunne se det da jeg var 15+.. Og tør godt sige at vi ikke var i tvivl der, og JM derinde var heller ikke i tvivl
Havde JM til MD så ikke gættet på noget, havde jeg haft det fint med det - men at hun siger pige, gør én en smule rundt på gulvet...

Har ALT tøj/udstyr endnu fra vores søn William.. Og ja, ville være rart om det blå skulle gemmes eller sægles..

Anmeld

2. januar 2012

Camilla1987

Kunne være jeg skulle prøve det N1 - det er da et forsøg værd

Anmeld

2. januar 2012

sofiell89

Camilla1987 skriver:

Var til MD d. 23/12 - såååe dejligt at se det lille vidunderlige og sprællende menneske igen
Alt var som det skulle og h*n fulgte kurverne fint...

Da jeg havde ønsket (lidt for meget at det var en pige) besluttede vi og for at betale for en kønsscanning.. Da jeg så var 15+0 fik jeg den kønscanning som viste at vi ventede os en  DRENG mere.. Skuffelsen var ikke så stor som forventet - og fik da også vendt hovedet til at vi skulle have endnu en dreng og har godt ku se alt det positive i det..

Men men men...
Så var der jo lige MD-scanningen, og jordmoderen spurgte om jeg ville vide kønnet (hvilket jeg sagde ja til, for at få kønnet bekræftet.. Men jeg fortalte intet om den tidligere kønsscanning..)

Hun forsøgte mange gange og med flere pauser, men der var lige den hersens navlestreng som ikke var til at skræmme væk..
Jordmoderen sagde at hvis hun skulle sige hvad hun ville gætte på/kunne se, så var det en PIGE!?!?!?!?

Gik derfra med lidt blandede følelser..
Har overvejet endnu en kønsscanning - og så alligevel ikke...

Trængte lige til at komme af med det..

GODT NYTÅR FOLKENS

Jeg havde ringet til der, hvor jeg havde fået lavet kønsscanningen, og fortalt dem sitatutionen, og spurgt om de gad og lave en scanning igen for at bekræfte eller afkræfte. De siger jo som regel at de kun siger kønnet hvis de er 100% sikre sådanne steder, og at næste scanning er gratis, hvis der er tvivl.. Gør de i hvert fald hos min.. Kan sagtens forstå at du er forvirret.. Måske er den tap i så til kønsScanning, navlestrengen? Det har man jo hørt mange gange!!

Anmeld

2. januar 2012

Koen.

Godt alt var perfekt, men ville os klart ringe til klinikken i fik kønsskanning på og forlange de tjekkede igen

Anmeld

2. januar 2012

JH12

Der hvor jeg fik lavet en tidlig kønsscanning, giver de en ny tid gratis hvis der er nogen tvivl, og det må man jo sige der er i dit tilfælde når MD scanning siger en Pige, og anden scanning en Dreng..
Så ring endelig der ned, så ser du jo også bettetrolden igen

Anmeld

3. januar 2012

Camilla1987

Det hjalp at kontakte dem..  Får en gratis scanning fredag..
Skulle maile scanningsbillederne dertil, og det undrede hende at vi kun havde fået ét billede, hvor man ikk rigtig ku se kønnet... Sååå YES!!!

Anmeld

3. januar 2012

MariaJ

Nej, hvor stressende og forvirrende. Held og lykke med den nye scanning, og håber I får klar besked nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.