Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Ej , jeg SKAL sgu få mig noget uddanelses-halløj nu Hehe
Ej , jeg SKAL sgu få mig noget uddanelses-halløj nu Hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Taniakb skriver: Forståeligt nok .. .. Ska du ik også snart begynde ?
Forståeligt nok .. .. Ska du ik også snart begynde ?
I morgen
Maja_4000 skriver: I morgen
Taniakb skriver: Uha uha. Det er da spændende
Uha uha. Det er da spændende
Jah .. Men jeg gider sgu ikke Hehe .. Ville ikke have noget imod at være hjemmegående husmor for evigt
ork ja.. har lige solgt Noah... den stod rigtig flot og kunne godt bruges til mange flere generationer
Maja_4000 skriver: Jah .. Men jeg gider sgu ikke Hehe .. Ville ikke have noget imod at være hjemmegående husmor for evigt
Kamulla skriver: ork ja.. har lige solgt Noah... den stod rigtig flot og kunne godt bruges til mange flere generationer
Det tegner godt indtil videre
Taniakb skriver: Du må godt få noget af min barsel så jeg kan arbejde lidt.. Jeg er ved at blive skør.
Du må godt få noget af min barsel så jeg kan arbejde lidt.. Jeg er ved at blive skør.
Hehe .. Det tror jeg desværre ikke man kan
Maja_4000 skriver: Ja .. Overskriften siger jo lidt sig selv
Ja .. Overskriften siger jo lidt sig selv
Jeg har svaret ja, da jeg har brugt min Emmaljunga Cerox 2.0 rigtig meget til Laura og man kan stort set ikke finde brugsspor andet end på dækkene :-)
Baagøe skriver: Jeg har svaret ja, da jeg har brugt min Emmaljunga Cerox 2.0 rigtig meget til Laura og man kan stort set ikke finde brugsspor andet end på dækkene :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128