Godt nytår piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

SaNiNa

Er i kommet godt ind i det nye år?

Her gik det stille og rolig Naia sov som hun pleje selvom der blev hørt højt muski, sunget sing star, og danset.

Nicklas gik kold kl 20.30 og vågnede kl lidt over 12 da det sagde bom var han ikke så vildt med. men efter et par min nød han synet at raketterne fra vores have stue.

Jeg blev inde med børnene sammen med min søster vi har en dårlig oplevelse for nogle år siden så vi holder os væk.

Vi gik til køjs omkring 03.30 og jeg valgte at lægge Naia til med det sammen for viste jo hun ville vågne inden for 30min-1½time og det kunne jeg slet ikke overskue lige at være faldet i søvn.

Naia stod op kl 08 sammen med manden mens jeg lige sov 1 time længere sammen med Nicklas kl 09.30 stod nicklas også op.

Og ja så skulle vi jo lige ud og luftes i går eftermiddages det trængte vi vist alle til.

Idag har jeg Nicklas hjemme da han har haft lidt feber i nat, men nu det heldigvis væk han har så også sover 14 timer i træk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

Også godt nytår herfra  

Jeg var dybt imponeret over Benjamin hehe. Han faldt i søvn ved 19:30 tiden og sov dybt trods høj musik, sang, larm, bordbomber og alt det andet. 

Han vågnede kl 23 som han plejer til en aftensnack, og så sov han igen Helt perfekt, så mutti her kunne se fyrværkeri med de andre kl 24.00

Vi tog hjem kl 5, hvor han var vågen i barnevognen til vi var hjemme kl 6 og så frygtede jeg jo, at jeg ville have en frisk baby kl 9 - men næææh nej Efter lidt mad ved 9 tiden faldt han i søvn og sov til kl 13:30!!  

Så det var heldigvis ikke så slemt som jeg frygtede mht. søvn og træthed

Anmeld

2. januar 2012

SaNiNa

Katte87 skriver:

Også godt nytår herfra  

Jeg var dybt imponeret over Benjamin hehe. Han faldt i søvn ved 19:30 tiden og sov dybt trods høj musik, sang, larm, bordbomber og alt det andet. 

Han vågnede kl 23 som han plejer til en aftensnack, og så sov han igen Helt perfekt, så mutti her kunne se fyrværkeri med de andre kl 24.00

Vi tog hjem kl 5, hvor han var vågen i barnevognen til vi var hjemme kl 6 og så frygtede jeg jo, at jeg ville have en frisk baby kl 9 - men næææh nej Efter lidt mad ved 9 tiden faldt han i søvn og sov til kl 13:30!!  

Så det var heldigvis ikke så slemt som jeg frygtede mht. søvn og træthed

Hold da op må, han må da have været træt den lillemand.

Naia har i dag slet ikke ville sove siden kl 07.35 har hun sover 30 min 15 min 45min 20 min.

Og det virker ikke til hun vil sove lige med det samme endnu og hende mor trænger virkelig til lidt ro, vi har haft Nicklas hjemme idag med feber og han har været i et forfærdelig humør. Hvad ellers håbet at hun ville sove kl 12 og ca 2 timer mens Nicklas også sov men nej nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.