Kønssygdomme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Doktor Doolittle

har jeg kursus om disse dage.
Det er helt vildt så meget man kan fejle i kønsorganerne! Udover de deciderede kønssygdomme kan stort set alle hudsygdomme isoleret dukke op i kønsorganerne.

Hvordan skal jeg nogensinde få check på alle de forskellige sygdomme?

Jeg troede, jeg var godt på vej, men efter de sidste dage har jeg indset, at jeg har laaaaaaaaaaang vej igen før jeg kender alle sygdommene godt nok til at kunne genkende dem. Pyha det er en stor og meget spændende opgave at være læge

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Smølf

Hej Doktor D.

Ja det er jo det... Jeg har 11. semester nu med øre-næse-hals, øjne og hudsygedomme... Og nøj hvor er der mange ulækre billeder i de bøger!!! Og rigtig mange "kede-af-det" tissemænder (altså kun i hud-bogen, ikke)

Spekulerer også på hvordan jeg skal lære alle de sygdomme og være klar til de 3 eksaminer om halvanden måned.
Men jeg er da overbevist om at du er rigtig sej til dem og nok skal få det helt på plads.

KH neta

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

Netapige skriver:

Hej Doktor D.

Ja det er jo det... Jeg har 11. semester nu med øre-næse-hals, øjne og hudsygedomme... Og nøj hvor er der mange ulækre billeder i de bøger!!! Og rigtig mange "kede-af-det" tissemænder (altså kun i hud-bogen, ikke)

Spekulerer også på hvordan jeg skal lære alle de sygdomme og være klar til de 3 eksaminer om halvanden måned.
Men jeg er da overbevist om at du er rigtig sej til dem og nok skal få det helt på plads.

KH neta

Hej søde
Jamen er du så ikke på BBH?
For så må vi da ses til en kaffe
Knus T

Anmeld

3. marts 2009

Stumpen

Sig mig hvor mange semestre er der for at blive læge? Jeg havde 7 og synes det var mere end rigelig til at blive pædagog!!

Men du skal nok lære dem, det er jeg helt sikker på, men ting tager tid og som alle andre skal du vel bare ud og se dem i felten inden det sætter sig ordentlig fast derinde i dit i forvejen fyldte hovede kære doktor... Hvordan går det ellers med familie-situationen??

Anmeld

4. marts 2009

Smølf

Doktor Doolittle skriver:

Hej søde
Jamen er du så ikke på BBH?
For så må vi da ses til en kaffe
Knus T

Hej D.

Det kunne være super hyggeligt, men jeg har undervisning på Gentofte (ORL og derma) og øjne på glostrup. Så det må blive en anden god gang.
Men mon ikke vi havner på samme hospital igen? jeg cruiser jo lidt rundt.

KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.