men synes godt nok at der har været meget de sidste par dage 
d. 22 december blev jeg indlagt fordi jeg var begyndt at bløde. Fik af vide at hvis blødningen ikke stoppede i løbet af natten, ville vi miste vores lille dreng for de kunne intet gøre da jeg ikke var længere henne (Var i uge 21)
Kæresten måtte ikke overnatte på sygehuset sammen med mig, så synes godt nok natten var lang - sikke en masse tanker der går gennem ens hovede 
d. 23 december blev jeg udskrevet da jeg ikke havde blødt yderligere, og scanningen viste at lillefisen havde det fint
Det var en helt lettelse, men var samtidig SÅ nervøs for at skulle begynde at bløde igen.
d. 24 december var der lidt blod på papiret, men ikke meget og der kom ikke mere - så ingen grund til panik.
d. 25 skulle vi til jylland og være de næste par dage (hos kæresten's familie) blødte ikke, men var begyndt at få mens smerter. Kærestens "papmor" er heldigvis sygeplejerske på gynækologisk afdeling derovre, så hende brugte jeg meget til spørgsmål osv.
d. 26 var der igen blod på papiret - men forsvandt igen. Ingen smerter.
d. 27 blødte jeg ikke - men havde smerter.
Vi kom hjem fra jylland..
Så blev det d. 30 december (i fredags) og jeg havde MANGE smerter og blødte meget så røg på sygehuset igen
Blev undersøgt igen, og de kunne ikke finde ud af hvorfor jeg blødte, men de scannede og sagde at lille manden havde det fint. Takkede nej til at sove der, da de alligevel ikke kan gøre noget 
d. 31 december bløder jeg stadig, men meget lidt. Mine forældre kommer et smut forbi for at ønske godt nytår, og jeg bryder fuldstændig sammen
de glæder sig jo SÅ meget til at han kommer til verden
For fortalt at jeg ikke engang tør at bestille barnevogn, lave børneværelse eller købe noget som helst til den lille efter alt det her 
HVIS han kommer ud nu, overlever han ikke - og vi skal så holde begravelse og alt muligt 

Min søde far for så lige banket lidt fornuft ind i knolden på mig, og siger at jeg slet ikke skal tænke disse tanker! Jeg skal være positiv for SELVFØLGELIG bliver han i maven. Både NF scanning og MD viste jo at han bare var MERE end perfekt som hende der scannede sagde.
Det hjalp på humøret
og tankerne er der ikke længere!
d. 1 (igår) blødte jeg overhovedet ikke og har ingen smerter! Der er heller intet idag
Han sparker hver dag og er meget aktiv, så jeg er slet ikke i tvivl om at han stadig lever og har det godt 
Jeg har taget på i vægt
+ 5 kg - så nu bliver min læge rigtig glad på onsdag når jeg skal til kontrol vejning! 
Idag skal vi ud og købe seng og MÅSKE bestille barnevogn
Vi håber på det bedste, og forbereder os som vi ville have gjort hvis jeg ikke havde blødt.
Vi har klaret de første 5 måneder, så kan vi også klare de sidste 4 
(Jeg håber af hele mit hjerte ALDRIG nogensinde at nogle af jer skulle komme ud for det samme - det er helt forfærdeligt)
Bare lige en (lang) opdatering fra mig