Av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Carl-Emil's mor

KarinaMDK skriver:

Hej Piger   Jeg blev mor i mandags kl. 16.46 efter mange timer med stærke veer. Desværre kunne min dårlige ryg ikke klare det, og prinsessen´s hjertelyd dalede, så endte ud i akut kejsersnit efter 14 timer med veer.. 

Vi har fået den dejligste prinsesse på 3230 gram og 51 cm lang 

Vi kom hjem efter 48 timer, hvor vi var indlagt på Barsel´s gangen på kolding sygehus 

Billeder kommer senere..

Kæmpe stort tillykke må man spørge hvad du fejler med ryggen?? Har nemlig piskesmæld så frygter at ende ud med akut.. Glæder mig til at se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

KarinaMDK

Höör skriver:

Kæmpe stort tillykke må man spørge hvad du fejler med ryggen?? Har nemlig piskesmæld så frygter at ende ud med akut.. Glæder mig til at se billeder

Tusind Tak.. Hun er bare så lækker

Ja jeg er opereret 3 gange i ryggen for diskusprolaps, og har 4 nu, som man ikke vil fjerne.. desværre 

Anmeld

7. januar 2012

kekp

KarinaMDK skriver:

Hej Piger   Jeg blev mor i mandags kl. 16.46 efter mange timer med stærke veer. Desværre kunne min dårlige ryg ikke klare det, og prinsessen´s hjertelyd dalede, så endte ud i akut kejsersnit efter 14 timer med veer.. 

Vi har fået den dejligste prinsesse på 3230 gram og 51 cm lang 

Vi kom hjem efter 48 timer, hvor vi var indlagt på Barsel´s gangen på kolding sygehus 

Billeder kommer senere..

Tillykke med den lille prinsesse

Det lyder som en hård omgang du har været igennem, det må være dejligt at det er overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.