maria_wt skriver:
Jeg har ingen viden om det du spørger om men læste bare det med din læge og må da indrømme at jeg tænkte at det var en gammel sur mand.. Imod sterelisation...
...Det er da KUN den rigtige beslutning når nogen gør det.. Som om det er noget man gør for sjov.. hmm 
Altså - det er den helt rigtige beslutning for mig. Jeg er SUPER glad for de 2 piger jeg har fået, men psykisk vil jeg ikke kunne gå igennem en graviditet igen. - Jeg har alt for meget på 'kistebunden' fra de to der ikke gik.
Samtidig, vil jeg heller ikke kunne få en selvvalgt abort...
Nu har jeg så hormonspiral og det er fucked up træls faktisk. Det er fint nok at jeg ikke bløder særlig meget, men jeg pletbløder OFTE... Samtidig så er der hele tiden problemer med den der 'snor' der sidder ud af livmoderhalsen. Den stikker Tom, når vi laver hankypanky, så det gør at vi ikke lige gør så meget af den slags hanky panky og det er virkelig træls at prævention skal gøre at man ikke har sex ik?...

det er jo ligesom det modsatte... mmm...
Jeg vil bare gerne steresileres, så jeg ikke skal tænke over det mere og det er SIKKERT... (altså ved godt at 2 ud af 1000 teoretisk bliver gravide efter sterelisation, men det er bedre end de der 99% sikkerhed på de fleste andre præventionsmuligheder).
Anmeld