Download selv kagehæftet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.228 visninger
9 svar
2 synes godt om
2. januar 2012

mariamiss6

Nåh piger så er det her, igen, kagehæftet. Nu som download PDF eller Word dokument....

I finder begge muligheder her

Og nu i er der, så tag gerne et kig rundt omkring på bloggen, og læg også gerne en kommentar der inde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

numsesparker

Det er bare blevet så godt på din blog..

Anmeld Citér

2. januar 2012

mariamiss6

numsesparker skriver:

Det er bare blevet så godt på din blog..

Ja jeg er også meget tilfreds med det hele... Tusind tak for du gad lave en fin opsætning på det

Anmeld Citér

2. januar 2012

numsesparker

mariamiss6 skriver:

Ja jeg er også meget tilfreds med det hele... Tusind tak for du gad lave en fin opsætning på det

Jamen det var da så lidt.. Du siger bare til hvis der er noget på et senere tidspunkt der skal opdateres eller ændres..

Anmeld Citér

2. januar 2012

Zafir

Det er faktisk første gang jeg kigger kagehæftet igennem, da jeg hele tiden har tænkt at vi 'har jo det hele' herinde alligevel

Men det er virkelig flot og godt ordnet og kategoriseret.

Super godt arbejde

Anmeld Citér

2. januar 2012

Zafir

numsesparker skriver:

Jamen det var da så lidt.. Du siger bare til hvis der er noget på et senere tidspunkt der skal opdateres eller ændres..

Der er faktisk lige én ting jeg tænkte over... Der er ikke palmin smørcreme i. Den ved jeg der er mange (incl mig selv) der bruger

Anmeld Citér

2. januar 2012

mariamiss6

Zafir skriver:

Der er faktisk lige én ting jeg tænkte over... Der er ikke palmin smørcreme i. Den ved jeg der er mange (incl mig selv) der bruger

Jeg var ellers sikker på den var der.... Jeg sad nemlig og tænkte på den da vi lavede det, men blev enig med mig selv om at selvfølgelig var den der hehehe....

Anmeld Citér

2. januar 2012

Zafir

mariamiss6 skriver:

Jeg var ellers sikker på den var der.... Jeg sad nemlig og tænkte på den da vi lavede det, men blev enig med mig selv om at selvfølgelig var den der hehehe....

Hmmm... Jeg kna ikke finde den

Anmeld Citér

3. januar 2012

mariamiss6

Nåh, men så må den jo i

Anmeld Citér

7. marts 2014

AnnePedersen

mariamiss6 skriver:

Nåh piger så er det her, igen, kagehæftet. Nu som download PDF eller Word dokument....

I finder begge muligheder her

Og nu i er der, så tag gerne et kig rundt omkring på bloggen, og læg også gerne en kommentar der inde

Har været sat lidt ud af spillet på siden da jeg har født. Men nu bager jeg igen dog mere familiemæssig. Og dette hæfte var dengang ikke så Franck som nu. Så vil printe den. Men tænkte på om jeg må dele den?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.