Hvad skal jeg lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

musen25

Hej allesammen

d. 11 marts går jeg på barsel og jeg glæder mig helt vildt! da min krop er meget belastet, men er glad for at jeg er holdt tiden ud, dog på en deltids sygemeldning... men jeg skal lige høre Jer allesammen... hvad får man tiden til at gå med når man går på barsel og bare venter? altså selvfølgelig udover at slappe af og hvile er dagene ikke lange?....jeg har nogle små projekter jeg med vilje har gemt for at have noget at kan lave.. griner

hilsen jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg gik på barsel den 20/2 og jeg har været en tur i zoo, mødtes med min gamle mødregruppe, hygget med min søster mv. Så har jeg nogen praktiske ting jeg gerne lige vil have fikset såsom, at få afrime fryser, vaske køleskab. Det er ting som jeg ved ikke vil blive prioriteret når babyen kommer. Så skal der selvfølgelig også være tid til, at lægge på sofaen og se tv, læse en bog eller nogen andet afslappende.

Denne barsel har jeg også min søn og jeg har været "så heldig", at han har været syg siden i fredags, så den har kun stået på koncentration omkring ham. Jeg håber dog, at han snart bliver frisk igen, så jeg kan få slappet af og laddet op til babyen kommer.

Jeg synes ikke, at dagene bliver lange og kunne godt have gået endnu tidligere fra (end 4 uger)

/ Katja 37+5

Anmeld

3. marts 2009

musen25

Ja det har du nemlig ret i med de ting du beskriver at man gerne vil ha ordnet inden så man bare kan slappe af go ide med udflugter...griner den vil jeg tage til mig... ja tiden kommer da nok til at gå hurtig nok nu hvor jeg tænker på når man har ferie...de flyver da altid afsted...griner

Anmeld

3. marts 2009

Christinahr

Jeg begyndte at sy tøj til den lille

Anmeld

3. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, det er super hyggeligt med udflugter. Måske du har en veninde som har hverdagsfri eller vil tage en fridag, så er der jo altid muilghed for en tur i biografen, på cafe eller måske bare en shoppetur

Anmeld

4. marts 2009

Diana...

Uhh jeg lavet ikke så meget gik noget ture osv men ikke det vilde har været sygmeldt hele graviditeten og var ved at blive SINDSYG af at være hjemme til sidst.

Anmeld

4. marts 2009

Mca<3

Er også ved at blive sindsyg .. Har også været sygemeldt det meste af tiden Føj hvor jeg keder mig ,,, Vasker tøj , gør rent og går ture med hunden .. Lidt trivielt og ikke særligt opmuntrende .. Vente tiden er lang ..

Anmeld

4. marts 2009

musen25

puha ja det er langtid... ja der er jo altid de sædvanlige praktiske ting som skal laves dem kan man jo ikke komme udenom.... nu er jeg god til at suge en masse serier og dokumentare programmer så der bliver der rig mulighed for at følge med i dem alle...griner...

Anmeld

4. marts 2009

Mca<3

musen25 skriver:

puha ja det er langtid... ja der er jo altid de sædvanlige praktiske ting som skal laves dem kan man jo ikke komme udenom.... nu er jeg god til at suge en masse serier og dokumentare programmer så der bliver der rig mulighed for at følge med i dem alle...griner...

Ha ja ,, Men det bliver man også træt af .. i hvert tilfælde efter 6 mdr .. fniss

Anmeld

4. marts 2009

musen25

ja det kan jeg godt forstå..det er godt nok længe så skal jeg ikke klage over en lille månede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.