Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja det tager jo 100år at svare i en debat i dag... er det kun mig der bøvler...???
Alle andre internetsider kører normalt, men baby.dk snøvler i dag...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: ja det tager jo 100år at svare i en debat i dag... er det kun mig der bøvler...??? Alle andre internetsider kører normalt, men baby.dk snøvler i dag... Majbritt
jeg har ingen problemer haft med de indlæg jeg har svaret på i dag.
Jeg har ikke oplevet at baby.dk er langsom i dag
LunaLykke skriver: Jeg har ikke oplevet at baby.dk er langsom i dag
det er også kun når jeg citerer og skal trykke på skriv svar
Nej, det er bare dødtræls. Synes hele siden er vanvittig langsom! Øv bøv
Baagøe skriver: Nej, det er bare dødtræls. Synes hele siden er vanvittig langsom! Øv bøv
godt så er jeg da ikke den eneste...... oplevede i en anden debat at nå at trykke 3 gange på skriv svar...og ja så langt om længe kom det og ja så hele tre gange... floooot... men troede jo ikke det virkede... så var den bare ekstreeeeeeem langsom
Nej det er ikke kun dig det er røv irriterende så jeg siger bare godnat for idag
Godt nytår
Diana... skriver: Nej det er ikke kun dig det er røv irriterende så jeg siger bare godnat for idag Godt nytår
ok så er jeg og søs da ikke de eneste... jeg siger også godnat herfra...
twinboys skriver: godt så er jeg da ikke den eneste...... oplevede i en anden debat at nå at trykke 3 gange på skriv svar...og ja så langt om længe kom det og ja så hele tre gange... floooot... men troede jo ikke det virkede... så var den bare ekstreeeeeeem langsom
Har også lidt problemer idag
Jeg har ikke problemer med, at siden er langsom når jeg skal citere, men med alt andet er den giga langsom, og har været det i nogle dage nu..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128