Teknisk baby.dk spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

lycly

Hvordan kan det være, at hos nogle brugere kan man intet se? Altså hverken oprettede tråde, indlæg i andre tråde, profilbillede osv. Flere gange er jeg stødt på dette, og selv profiler hvor der er profilbillede på når de skriver et indlæg i en debat, men når man så trykker på brugernavnet og kommer ind på profilen, så er der intet brugernavn. 

Bare noget jeg sad og undrede mig over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Happiness

Tror det er nogen som har skjult oplysningerne Det gør jeg blandt andet selv. Mener jeg...

Anmeld

1. januar 2012

twinboys

LunaLykke skriver:

Hvordan kan det være, at hos nogle brugere kan man intet se? Altså hverken oprettede tråde, indlæg i andre tråde, profilbillede osv. Flere gange er jeg stødt på dette, og selv profiler hvor der er profilbillede på når de skriver et indlæg i en debat, men når man så trykker på brugernavnet og kommer ind på profilen, så er der intet brugernavn. 

ja det oplever jeg også at man ikke kan se deres debater og svar...

Anmeld

1. januar 2012

lycly

Happiness skriver:

Tror det er nogen som har skjult oplysningerne Det gør jeg blandt andet selv. Mener jeg...

Ja, det var bl.a. også din profil jeg havde lagt mærke til det ved

Vidste ikke man kunne skjule oplysningerne, men det jo nok derfor så

Anmeld

1. januar 2012

Happiness

LunaLykke skriver:

Ja, det var bl.a. også din profil jeg havde lagt mærke til det ved

Vidste ikke man kunne skjule oplysningerne, men det jo nok derfor så

Jeg har bare skjult det for dem jeg ikke er "venner" med herinde Så folk udefra ikke kan snage alt for meget

Anmeld

1. januar 2012

lycly

Happiness skriver:

Jeg har bare skjult det for dem jeg ikke er "venner" med herinde Så folk udefra ikke kan snage alt for meget

Ahh okay, igen, vidste jeg ikke man kunne  

Anmeld

1. januar 2012

Stumpen

LunaLykke skriver:

Ahh okay, igen, vidste jeg ikke man kunne  

men det er kun plusser der kan gøre det, men det er du jo også 

Anmeld

1. januar 2012

lycly

Stumpen skriver:

men det er kun plusser der kan gøre det, men det er du jo også 

Ja, det er bare fuldstændig gået forbi min næse

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

LunaLykke skriver:

Du kan sætte de oplysninger til privat, når du er plusmedlem - jeg gør det samme. Bryder mig ikke om at være på en off. side, hvor alle kan følge med i min profil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.