Legetøj, bleer i str. 3 samt nusseklude i hvide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
774 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Sjl-msl-Mkl

Jeg bortgiver dette da jeg ikke synes jeg har plads til og gemme det. Jeg bor i Solrød, og der skal det afhentes.

Det er alt hvad baby har brug for de første 6-7 mdr. Man kan se billeder af det meste legetøj i et salgs-indlæg jeg har herinde med en autostol.

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

piaeisensee

Hej er meget interesseret i legetøj og nusseklude, men bor ved Holbæk, og jeg kan ikke tage min datter med ud på en køretur da hun er født alt for tidligt og derfor ikke må komme ud endnu Er det muligt at få dig til at sende det mod betaling sf Porto? Det ville virkelig varme et tørt sted!

Mvh Pia 

Anmeld

2. januar 2012

Sjl-msl-Mkl

piaeisensee skriver:

Hej er meget interesseret i legetøj og nusseklude, men bor ved Holbæk, og jeg kan ikke tage min datter med ud på en køretur da hun er født alt for tidligt og derfor ikke må komme ud endnu Er det muligt at få dig til at sende det mod betaling sf Porto? Det ville virkelig varme et tørt sted!

Mvh Pia 

Det vil jeg gerne. Ved du hvad det koster? 

Anmeld

2. januar 2012

piaeisensee

Nej desværre. Men hvis du finder ud af det overføre jeg penge med det samme og tusind tak

Anmeld

2. januar 2012

Sjl-msl-Mkl

piaeisensee skriver:

Nej desværre. Men hvis du finder ud af det overføre jeg penge med det samme og tusind tak

Det koster 82,00 kr. og sende det.

Anmeld

2. januar 2012

piaeisensee

Ok gider du skrive dit konto nr??? og tak 

Anmeld

3. januar 2012

piaeisensee

Min adr er:

Pia jensen

Pileager 6c

4350 ugerløse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.