Savlesmække Tilbud 3 stk 65 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. januar 2012

bullerbassen

katrine26 skriver:

HHmmm hvor skrive man så pb. kan ikke lige se det inde på din profil.?

Har sendt dig 2 PB er du sød og sende adressen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

2721

bullerbassen skriver:

SMIL - skal lige have manden sat i sving med trykknapper

Bum bum 100 for sættet og 150 for smække, ved ikke lige hvad porto bliver

Han bliver så fin

Lækkert han gider
JA, det gør han.
Du skriver bare når du ved hvad portoen er

Anmeld

13. januar 2012

bullerbassen

Mette&Alexander skriver:

jeg skal have 3 så, har du dem alle tilgenlige på billederne, så vælger jeg nemlig lige i morgen....

Fik du kikket på det  

Anmeld

13. januar 2012

Alexander&Lærke

Hej jeg vil gerne bestille de 3 stk jeg snakkede om den anden dag, det skal være en med ugler dem som er i øverst række på billed 2, og så en anden med ugler som er på billed 3 (lilla) og så en lyserød med stjerner... Kan du klare det

Anmeld

13. januar 2012

bullerbassen

Mette&Alexander skriver:

Hej jeg vil gerne bestille de 3 stk jeg snakkede om den anden dag, det skal være en med ugler dem som er i øverst række på billed 2, og så en anden med ugler som er på billed 3 (lilla) og så en lyserød med stjerner... Kan du klare det

Det kan jeg godt klare , skal de være den i midten eller til højre ( billede 2 )

Anmeld

13. januar 2012

Alexander&Lærke

bullerbassen skriver:

Det kan jeg godt klare , skal de være den i midten eller til højre ( billede 2 )

Den i midten som er mest lilla. ELSKER LILLA. ( må jeg resevere og overføre penge til dig den 20 når der kommer børnepenge?) Tror min kæreste får et føl hvis jeg bruge mere lige pt, har lige været til tandlæge idag og fået 2 tænder ud og det var pænt dyrt.

Anmeld

13. januar 2012

bullerbassen

Mette&Alexander skriver:

Den i midten som er mest lilla. ELSKER LILLA. ( må jeg resevere og overføre penge til dig den 20 når der kommer børnepenge?) Tror min kæreste får et føl hvis jeg bruge mere lige pt, har lige været til tandlæge idag og fået 2 tænder ud og det var pænt dyrt.

ELSKER også lilla men har kun drenge Jeg tar de 3 fra til dig , sætter ekstra knap på som aftalt .Det er iorden med den 20, øv øv med gebisset Ofte gør det mere ondt på pengepungen end munden

Anmeld

13. januar 2012

Alexander&Lærke

bullerbassen skriver:

ELSKER også lilla men har kun drenge Jeg tar de 3 fra til dig , sætter ekstra knap på som aftalt .Det er iorden med den 20, øv øv med gebisset Ofte gør det mere ondt på pengepungen end munden

åhh tusind tak, ja men syntes jeg er noget øm i ganen hvor de er fjernet..... Men nej aldrig sjovt at betale for de tænder, det løber altid op.

Anmeld

13. januar 2012

foto på lærred

De er flotte

Anmeld

13. januar 2012

bullerbassen

Mette&Alexander skriver:

åhh tusind tak, ja men syntes jeg er noget øm i ganen hvor de er fjernet..... Men nej aldrig sjovt at betale for de tænder, det løber altid op.

Ja det er ski aldrig rart 

Det aftaler vi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.