Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa!
Hvad skal det koste at få 2 stk savlesmække af det regnbuefarvede stof, 2 af det brune med bilerne og 2 af det blå med hvide stjerner - ink. porto?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smm skriver: Jeg vil gerne bestille tre savlesmække i det blå stof med luftballonerne, (anden række yderst) stoffet med uglerne, (nummer to på nederste række) og så dette stof fra hjemmesiden (''Sjovt stof med sort og hvide får på grøn baggrund'') Er det muligt?
Det kan du tro
Vil du sende en pb med adresse
Pipkukkeren skriver: Hejsa! Hvad skal det koste at få 2 stk savlesmække af det regnbuefarvede stof, 2 af det brune med bilerne og 2 af det blå med hvide stjerner - ink. porto?
Hejsa
Har desværre kun stof til 1 brun med biler .
Kan klare de blå med stjerner, regnbue og 1 med biler hvis du kan finde en anden istedet for den sidste med bil bliver det 143 inkl Porto
SD skriver: hvad taget du for det - i junior størrelse ??
hvad taget du for det - i junior størrelse ??
Det ville desværre blive rigtig dyrt
Da der går 2 længder til det, da stoffet ikke er bredt nok til begge sider.
Så det kan desværre nok ikke rigtig svare dig
bullerbassen skriver: Så kom der billeder de 2 første muligheder - det sidste er 2 som er klippet men ikke syet
Så kom der billeder
de 2 første muligheder - det sidste er 2 som er klippet men ikke syet
Okay de er rigtig fine, skal lige blive enig med mig selv om hvilke jeg synes bedst om Kan man stadig købe 3 for 65?
Fenja09 skriver: Okay de er rigtig fine, skal lige blive enig med mig selv om hvilke jeg synes bedst om Kan man stadig købe 3 for 65?
Hi hi det er bare iorden Ja der er 3 for 65 kr
Du vender bare tilbage
bullerbassen skriver: Det ville desværre blive rigtig dyrt Da der går 2 længder til det, da stoffet ikke er bredt nok til begge sider. Så det kan desværre nok ikke rigtig svare dig
Men jeg synes bare jeg kan finde noget stort der er billigere?
Har du ensfarvede i blå, grå brun, sort evt.?
Smilo skriver: Hejsa! Har du ensfarvede i blå, grå brun, sort evt.?
Hej
Kan sagtens lave i mørkeblå, brun , sort skal jeg undersøge
SD skriver: Men jeg synes bare jeg kan finde noget stort der er billigere?
Du kan sagtens finde billigere stof Ingen problem.
Forskellen er bare kvaliteten.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128