Kan man tabe 1,4 kg pr uge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Pullemulle skriver:

Drop det med at tælle kcal.. Bare skær ned på det usunde og dyrk motion. Det kan sagtens lade sig gøre.

Årh håber jeg kan.. tænker bare kalorie tælleri kan gøre sådan at man ikke har negative dage.. fordi man har styr på sit indtag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Miss T

Jeg vil mene, at i starten og hvis du er væsentlig overvægtig kan du godt, men du kan ikke forsætte med at tabe 1,4 kg gennem resten af slankekuren, der vil komme et tidspunkt, hvor du ikke taber dig særlig meget osv.

Hvis jeg var dig, ville jeg regne med mindre og så blive positivt overrasket hvis det bliver højere. For samtidig med at du måske begynder at dyrke motion, vil du jo også få muskler og det vejer jo mere end fedt.

Jeg kender desværre ikke de slankesider, prøver selv med motion og sund kost.

Anmeld

1. januar 2012

GitteC78

Anonym skriver:

Men tror du det er realistisk hvis man vil tabe 1,4 kg pr uge?? Hvis man laver motion og overholder sund kost?

Ja måske.... Men man skal virkelig træne og virkelig gå op i det med 100%. Da jeg var på WW skulle dog ikke tabe så meget, havde jeg da nogle uger hvor jeg havde tabt 1,5 kg kun ved at ligge kosten om.

Der var tit nogle til vejning/møder som havde tabt sig flere på en uge, så det kan lade sig gøre.

Men på et tids punkt vil vægten stå stille, der må man ikke miste gejsten.

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har et mål jeg skal nå.. men skal så tabe 1,4 kg pr uge hvis jeg skal nå det.. jeg har ca 30 kg der skal smides.. kan man godt tabe det??
Nogen som kender et link til en side hvor man kan regne ens kalorie indtag ud.. altså hvor meget man skal mindske i mad mængde udfra ens krop, alder osv..

Jo, det burde godt kunne lade sig gøre med et stringent program Held og lykke med det

Anmeld

1. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Ej er det rigtig?? Men kan man også uden operation? Var det ikke dig der fik den?? FANTASTISK vægttab!!!!  Du så sej!

self kan du det... du skal spise en masse der er protiener i og spis 6 gange om dagen små måltider sååå kan du sagtens... men husk i starten kan være du taber meget og længre hen kan være du taber mindre

og jeg vil så sige jeg viste ikke hvad jeg skulle gøre uden min operation... for havde prøvet så meget men min vægt stod stille desværre... det eneste jeg tabt mig på var at spise nupo og kun nupo smager ikke så godt men det giver gode protiener.... 

og mange tak hvor er du kanon sød

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

ja det kan man godt, men ikke over længere sigt.. i starten af en livstilsomlægning/slankekur vil kiloene ryge meget hurtigere af end senere hen når der ikke er så meget at tag af længere.. det kan godt være du på de første 4 uger taber dig 1,5 kilo om ugen, men det så derefter falder til 1 kilo om ugen.

men held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.