hjælp os med at vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

L83

B&J skriver:

jeg ville søge på alle 3 hunde og se hvad for en der passer bedst til jer ang børn og om det er en der skal træne meget eller havd der passer til jer og hvad i ligger vægt på

Det har jeg gjort De er meget li med hinanden. Og er alle 3 gode familie hunde. Så det er derfor det er lidt svært hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

PsychedeliC

Jeg er mest til unikke blandingshunde

Anmeld

1. januar 2012

B&J

Linda83 skriver:

Det har jeg gjort De er meget li med hinanden. Og er alle 3 gode familie hunde. Så det er derfor det er lidt svært hehe

åhh ja så er det svært

Anmeld

1. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg har stemt den i midten min veninde har en og den er bare super sød og god ved børnene.

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

Linda83 skriver:

Jeg har forelsket mig lidt i alle 3 racer. Så har brug for lidt hjælp.

Lidt Info om os :

Vi skal have en allergivenlig hund. Vi er en familie på 3 mor her og Sophia på 5 og Marcus på 7 år. Vi har en han hund i forvejen og han mangler sig en lille veninde i hverdagen. Hunden skal udelukket bruges som kæledyr , den skal ikke udstilles eller noget. Vi bor i hus med have.

Stem og gi gerne jeres begrundelse os

Og Godt nytår derude

Nu er der jo ikke, ifølge min dyrlæge, noget der hedder allergivenlig hund, så jeg har stemt blank Men hvis man skal have en hund der ikke fælder, ville jeg vælge West Higland White Terrier

Anmeld

1. januar 2012

FogL

Linda83 skriver:

ja det er de men de er meget dyrer så sådan en har vi ikke råd til de koster 8000- 15000 kr

Gør de fleste racehunde ikke det? Jeg ved det ikke helt, men kan godt se problemet!

Anmeld

1. januar 2012

L83

ciepige skriver:

Gør de fleste racehunde ikke det? Jeg ved det ikke helt, men kan godt se problemet!

nej de andre ligger på omkring de 5000

Anmeld

1. januar 2012

Giraffen

Linda83 skriver:

Jeg har forelsket mig lidt i alle 3 racer. Så har brug for lidt hjælp.

Lidt Info om os :

Vi skal have en allergivenlig hund. Vi er en familie på 3 mor her og Sophia på 5 og Marcus på 7 år. Vi har en han hund i forvejen og han mangler sig en lille veninde i hverdagen. Hunden skal udelukket bruges som kæledyr , den skal ikke udstilles eller noget. Vi bor i hus med have.

Stem og gi gerne jeres begrundelse os

Og Godt nytår derude

jeg vil bare lige tale mod yorkshire terrieren - min svigermor har en og kender flere der har dem og de er rigtig søde men jeg kender ikke nogen der er særlig gode til hverken børn eller andre hunde. De er lidt hidsige og hvis I tænker i terrier så er ceirn terrier'e eller de hvide terrier noget mere familie/hunde venlige

Anmeld

1. januar 2012

L83

Giraffen skriver:

jeg vil bare lige tale mod yorkshire terrieren - min svigermor har en og kender flere der har dem og de er rigtig søde men jeg kender ikke nogen der er særlig gode til hverken børn eller andre hunde. De er lidt hidsige og hvis I tænker i terrier så er ceirn terrier'e eller de hvide terrier noget mere familie/hunde venlige

Tak for din "advarsel "

Anmeld

4. januar 2012

L83

Stor tak til jer der har skrevet og til dem der stemt. Vi køber en yorkshire terrier . Skal hente hende den 1-2-12 glæder mig som et lille barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.