Så blev jeg sofaliggende :( Øv - dumme noget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

AnnaK89

Jeg trådte forkert idag og vred om på min fod - vi skulle ud og handle, så jeg gik videre, men ikke længe efter begyndte jeg virkelig, at kunne mærke det i mit bækken 

Av - det gør bare så ondt 

Nu hvor jeg ligger stille, kan jeg godt mærke at det summer noget i foden, men det er bare intet i forhold til mit bækken, kan kun ligge på siden, ellers er det slet ikke til at holde ud 

Kan slet ikke komme op igen, og kan knap gå 

Øv det er vist et rigtig ynke indlæg det her, men hvor er det bare smertefuldt  

Ved ikke rigtig om jeg skal gøre noget ved det nu, eller om jeg skal vente til jeg i forvejen skal til behandling for bækkenløsning på onsdag? Hold da op, hvor føles onsdag langt væk lige nu 

Hvad ville i gøre?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Dinsen

Ej øv, det lyder bestemt ikke rart... Jeg kan dsv, ik rigtige sige hvad du ska gøre, men vil ik forlade tråden uden at sende dig et stort 

Anmeld

1. januar 2012

AnnaK89

Dinsen skriver:

Ej øv, det lyder bestemt ikke rart... Jeg kan dsv, ik rigtige sige hvad du ska gøre, men vil ik forlade tråden uden at sende dig et stort 

Tusind tak 

Nej det er bestemt ikke rart - det gør forfærdelig ondt 

Anmeld

1. januar 2012

-Sigrid-

Øv øv øv

Jeg ville nok vente til på onsdag, men når du har en bette en i forvejen, og arbejde er det måke lidt naivt 

Anmeld

1. januar 2012

AnnaK89

-Sigrid- skriver:

Øv øv øv

Jeg ville nok vente til på onsdag, men når du har en bette en i forvejen, og arbejde er det måke lidt naivt 

Jeg går godt nok i skole  - men de næste dage skal vi være i færdighedslab, hvor vi skal lave øvelser, og tror simpelthen ikke jeg kan 

Anmeld

1. januar 2012

-Sigrid-

AnnaKJ skriver:

Jeg går godt nok i skole  - men de næste dage skal vi være i færdighedslab, hvor vi skal lave øvelser, og tror simpelthen ikke jeg kan 

Hvis I skal lave øvelser kan du vel ikke være med alligevel?? Og det  skulle have været sådan som det står ude ved siden af altså (??) med et mindre spørgsmålstegn

Og bækkenløsning er et helved, og der er bare ike andet at gøre end at bide sammen og glæde sig til fødslen! 

Anmeld

1. januar 2012

Nessie

AnnaKJ skriver:

Jeg trådte forkert idag og vred om på min fod - vi skulle ud og handle, så jeg gik videre, men ikke længe efter begyndte jeg virkelig, at kunne mærke det i mit bækken 

Av - det gør bare så ondt 

Nu hvor jeg ligger stille, kan jeg godt mærke at det summer noget i foden, men det er bare intet i forhold til mit bækken, kan kun ligge på siden, ellers er det slet ikke til at holde ud 

Kan slet ikke komme op igen, og kan knap gå 

Øv det er vist et rigtig ynke indlæg det her, men hvor er det bare smertefuldt  

Ved ikke rigtig om jeg skal gøre noget ved det nu, eller om jeg skal vente til jeg i forvejen skal til behandling for bækkenløsning på onsdag? Hold da op, hvor føles onsdag langt væk lige nu 

Hvad ville i gøre?  

Øv hvor er det træls

Jeg snublede over en flise der lå skævt, da jeg var gravid (og bækkenløsning), og jeg havde så ondt, at jeg ikke kunne gå, og ringede helt desperat til både JM og min behandler (for piskesmæld), men der var desværre intet at gøre. Måtte bare vente på at det blev bedre, og det gjorde det da også efter et par dage, men AV, hvor gjorde det bare afsindigt ondt

Anmeld

1. januar 2012

mkb123

øv øv, har du prøvet at ringe til vagtlægen? Det er bedre at ringe en gang for meget end en gang for lidt

for at det går lidt i sig selv, og du er på benene om lidt igen

Anmeld

1. januar 2012

AnnaK89

-Sigrid- skriver:

Hvis I skal lave øvelser kan du vel ikke være med alligevel?? Og det  skulle have været sådan som det står ude ved siden af altså (??) med et mindre spørgsmålstegn

Og bækkenløsning er et helved, og der er bare ike andet at gøre end at bide sammen og glæde sig til fødslen! 

Nej jeg kan da slet ikke være med nu 

Uheldigvis har jeg stadig 25 ugers graviditet tilbage 

Håber min fysioterapeut kan gøre noget.

Anmeld

1. januar 2012

AnnaK89

Nessie skriver:

Øv hvor er det træls

Jeg snublede over en flise der lå skævt, da jeg var gravid (og bækkenløsning), og jeg havde så ondt, at jeg ikke kunne gå, og ringede helt desperat til både JM og min behandler (for piskesmæld), men der var desværre intet at gøre. Måtte bare vente på at det blev bedre, og det gjorde det da også efter et par dage, men AV, hvor gjorde det bare afsindigt ondt

Ja det er helt voldsomt så ondt det gør. Bare den mindste bevægelse og jeg nærmest skriger 

Håber det bliver bedre og ellers må manden jo køre mig i skole i morgen og så må jeg stå lidt på sidelinjen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.