:o( Min far har fået kræft :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.727 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

lykke1981

Ja det er noget rigtigt lort...!

Min far har lige fået konstateret lungekræft, som har spredt sig til knoglerne!!han skal til undersøgelser i ålborg fra i dag til fredag. Også får vi svar på d.11 marts hvor langt det er!!!

Men ville bare lige ud med det...

Og vi er jo i gang med projektet...! Tror i at det kan påvirke, at man ikke kan eller evt kommer til at tabe, når ens tanker er et helt andet sted??

Tak fordi du tog dig tid til at læse min lille klynke tekst...

Knus fra lykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

SaNiNa

puha... Det gør mig ondt
Det må ikke svære sjovt...
min kærestes farmor har lige fået konstateret alzheimer, og den er så frem skredet at de ikke kan gøre noget...

Håber på det bedste for din far...

tror bestem at det kan påvirke påvirke lige som det kan påvirke at man virkelig ønsker at man er gravid...

Sanne

Anmeld

3. marts 2009

PrincessQ

Er jeg virkelig ked af at høre!
Mistede selv min far for 2½ år siden .oO(er der virkelig gået SÅ længe!?) til en blodprop i hjertet, fra den ene dag til den anden var han bare væk. Jeg ville ønske at jeg kunne have bare en dag mere med ham og få sagt ordenligt farvel.
Nyd den tid i får sammen, og tal med hinanden, tal om alt hvad der falder jer ind, hellere snakket om ALT (også det der virker ubetydeligt!) end af ende med at gå og fortryde at der var noget man ikke nåede at spørge om. Det er nemlig rigtig svært at gå rundt med når der ikke længere er mulighed for at få svar.
Du må endelig skrive hvis du har brug for at snakke, kender desværre situationen med at miste

Anmeld

3. marts 2009

Mca<3

Det er jeg så ked af at høre ,, Der er ikke noget værre end hvis ens nærmeste bliver syge ... Knus fra en der der har mistet begge forældre for mange år siden ...

Anmeld

3. marts 2009

Balderson

Det gør mig ondt at høre.. Og ja, det kan bestemt godt påvirke ens ønske om graviditet.. Det handler alt om hvor stresset kroppen bliver..

Anmeld

3. marts 2009

Mormilla

lykke1981 skriver:

Min far har lige fået konstateret lungekræft, som har spredt sig til knoglerne!!han skal til undersøgelser i ålborg fra i dag til fredag. Også får vi svar på d.11 marts hvor langt det er!!!

Og vi er jo i gang med projektet...! Tror i at det kan påvirke, at man ikke kan eller evt kommer til at tabe, når ens tanker er et helt andet sted??

Knus fra lykke...

Ej det er jeg da ked af at høre!!!
Alt kan jo påvirke din krop især hvis du er stresset. Det er jo nemt at blive stresset når man skal gå og vente på svar Så mit råd er at tage det stille og roligt. Prøv at lade vær med at stresse!!!

Anmeld

3. marts 2009

LotteN

Puha, det er noget af en og sluge... hvor er jeg godt nok ked af og høre det..Håber du og din familie får en masse støtte gennem denne hårde tid.
Min morfar startede også med at få konstaret kræft og en 5 år siden... og nu har det spredt sig til hele kroppen..

Det er pesten den sygdom der - jeg hader den
DU får lige et KÆMPE med på vejen

Anmeld

3. marts 2009

Mette-Marie

Pyh det er jeg ked af at høre. Min mor fik brystkræft for 6 år siden og er i dag erklæret rask. Min far afventer svar efter CT scanning - pga. mistanke om kræft i nyren. Så jeg kender til dine bekymringer. Jeg håber det bedste for din far

kh
Mette-Marie, som selv venter på at blive indkaldt til en MR scanning.

Anmeld

3. marts 2009

Loggidut

lykke1981 skriver:

Knus fra lykke...

Gud hvor rammer dit indlæg mig...plask lige i ansigtet!
Jeg stod i din situation for få år tilbage, først med min mor i 2003, og så med min far i 2005.

jeg ved nøjagtigt hvordan den følelse er...uh, den uvished, og frygt.

jeg føler så voldsomt med dig, og du er så hjertelig velkommen til at skrive til mig, hvis du får brug for at snakke lidt.

Verden bliver pludselig så meget anderledes med sådan en besked, og man føler man er lige ved at blive kvalt, fordi man ikke kan stille andet op end bare at vente...få besked, og vente igen...

åh hvor er jeg ked af det på dine vegne...håber virkelig du holder modet oppe i den kommende tid.

mange varme tanker fra loggi.

Anmeld

3. marts 2009

lykke1981

Loggidut skriver:

Gud hvor rammer dit indlæg mig...plask lige i ansigtet!
Jeg stod i din situation for få år tilbage, først med min mor i 2003, og så med min far i 2005.

jeg ved nøjagtigt hvordan den følelse er...uh, den uvished, og frygt.

jeg føler så voldsomt med dig, og du er så hjertelig velkommen til at skrive til mig, hvis du får brug for at snakke lidt.

Verden bliver pludselig så meget anderledes med sådan en besked, og man føler man er lige ved at blive kvalt, fordi man ikke kan stille andet op end bare at vente...få besked, og vente igen...

åh hvor er jeg ked af det på dine vegne...håber virkelig du holder modet oppe i den kommende tid.

mange varme tanker fra loggi.

Hvor er i søde allesammen.
Ja det er en barsk melding. Vi venter faktisk kun svar på, hvor fremskreden det er! Det er bare ikk sjovt og vide, om man er købt eller solgt!!

Loggi: er ked af at høre om din beretning! Det er barsk. Uretfærdigt! Min familie trænger bare heller ikke til mere, synes jeg.

1. Min ældste bror bliver dræbt i motorcykel ulykke i1995
2. Min anden bror får lymfekræft i halsen for 5 år siden, er 100% rask.
3. Mine forældre bliver skilt efter 30 år.
og endeligt mistede jeg min bedstemor til kræften i september 08.

Så helt ærlig synes jeg ikke at jeg orker mere. Familie skæbnerne er ikke ligeligt fordelt! Men vi tager en dag af gangen, og så må vi se hva der sker.
Vil gerne benytte mig af dine råd og erfaringer, når det bliver nødvendigt...lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.