md scanning gik fantastisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

sofiell89

Vi var til MD scanning i fredags, og det gik bare over al forventning. Det var en super sød scanningsdame, som tog sig gevaldigt tid til at undersøge lillepigen grundigt, og alt var som det skulle være. Hun var super aktiv inde i maven, men ligger meget akavet, og scanningsdamen sagde at det var sjældent de så babyerne ligge med hovedet oppe mod mit højre bryst og benene fast plantet nede i mit bækken i højre side.. Hvilket forklarer hvorfor jeg får så ondt dernede når hun sparker.. Vi opgav at få hende til at vende sig så vi kunne scanne "normalt", så jeg lå på siden under hele scanningen Billedet er heller ikke særlig godt, så undlader at lægge det ind denne gang.. Min moderkage ligger ud mod maveskindet, men det mente hun kun ville være positivt for mig, sådan som hun allerede ligger dernede sparker Så det var en dejlig oplevelse Håber I alle er kommet godt ind i det nye år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

NNL

Dejligt med en god scanning søde. Tillykke med den sunde og raske lille pige derinde, og den gode oplevelse

Anmeld

2. januar 2012

Koen.

Dejligt med en god skanning

Anmeld

2. januar 2012

JH12

Skønt med en vellykket MD scanning, og Tillykke med en lille Pige.. 
Håber hun kommer til at lægge anderledes når hun bliver lidt større, så du ikke har så ondt.. 

Anmeld

12. januar 2012

sofiell89

Manden mente at billedet skulle ind alligevel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.