min lille mave 18+4.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

NJN

Så syntes jeg for alvor man kan se, at det er en lille baby der gemmer sig derinde og ikke bare fedt.. 

Jeg har det godt, og døjer ikke med kvalme mere. RIGTIG LÆKKERT!

Det eneste jeg døjer med som sådan er træthed, og skal tisse ret tit.  Når ja, og ømme dutter..

Jeg er begyndt at mærke den bette, men stadig kun sådan nogle små killen indefra ikke nogen spark endnu.. 

Og nu kan vi snart få kønnet af vide, hvilket jeg glæder mig meget til da jeg føler jeg først rigtig kan begynde at handle ind til den's ankomst så! 

Ps.. I må meget gerne gætte på køn! Jeg har ikke noget specielt ønske om kønnet bare det sundt og rask.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Frøken J.

WOW en flot mave! Perfekt rund og lige foran! Det kan da kun være en drengemave

Anmeld

1. januar 2012

GønskE

Ingen tvivl nej, fiiin mave - og ja, en dreng vil jeg også gætte på

Anmeld

1. januar 2012

Ma-lu

WauwE... helt sikkert dreng

Anmeld

1. januar 2012

FogL

Gætter på en lille dreng  
Flot er du altså!  

Anmeld

1. januar 2012

NJN

Tusind tak piger!

Anmeld

1. januar 2012

-Sigrid-

Ej hvor er den fin!

Den ligner min (ud over at jeg har en del mere fedt), og jeg har efter signe en drengemave (piv, siden vi har set HENDES kønsorganer), så jeg tror det er ... 

Jeg tror det er en rigtig fin mave, ja jeg gør så 

Anmeld

1. januar 2012

Rødhætte

NJN skriver:

Så syntes jeg for alvor man kan se, at det er en lille baby der gemmer sig derinde og ikke bare fedt.. 

Jeg har det godt, og døjer ikke med kvalme mere. RIGTIG LÆKKERT!

Det eneste jeg døjer med som sådan er træthed, og skal tisse ret tit.  Når ja, og ømme dutter..

Jeg er begyndt at mærke den bette, men stadig kun sådan nogle små killen indefra ikke nogen spark endnu.. 

Og nu kan vi snart få kønnet af vide, hvilket jeg glæder mig meget til da jeg føler jeg først rigtig kan begynde at handle ind til den's ankomst så! 

Ps.. I må meget gerne gætte på køn! Jeg har ikke noget specielt ønske om kønnet bare det sundt og rask.. 

Super fin mave.. Ligner meget min da jeg var gravid i uge 19 og det blev en dreng!

Anmeld

1. januar 2012

Nessie

Fin mave , og jeg gætter på en pige

Anmeld

1. januar 2012

NJN

-Sigrid- skriver:

Ej hvor er den fin!

Den ligner min (ud over at jeg har en del mere fedt), og jeg har efter signe en drengemave (piv, siden vi har set HENDES kønsorganer), så jeg tror det er ... 

Jeg tror det er en rigtig fin mave, ja jeg gør så 

Tusind tak.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.