Har i mærket den lille derinde i hulen..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

LilleLene

Sille86 skriver:

Jeg har dagligt de sidste 2,5 uge mærket vores lille villads.. Helt forrygende.. For en uge siden mærkede manden små puff udenpå to aftener i træk og her på min fødselsdag d. 30 dec. Mærkede min svigerinde det os.. Der findes ikke noget mere fantastisk... Godt nytår til jer alle

Tror faktisk jeg mærkede blyp i dag   

Det føltes lidt ligesom om at baby kørte ind i bagsiden af min mave med en indkøbsvogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Tror faktisk jeg mærkede blyp i dag   

Det føltes lidt ligesom om at baby kørte ind i bagsiden af min mave med en indkøbsvogn

Haha alt for fed sammenligning

Når jeg mærker ham føles det som lidt rullende MEGET små bobler/tryk fra indvendigt, og så mærker jeg ham kun i siderne af livmoderen, så mistænker min moderkage kunne ligge foran måske..

Anmeld

10. januar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Haha alt for fed sammenligning

Når jeg mærker ham føles det som lidt rullende MEGET små bobler/tryk fra indvendigt, og så mærker jeg ham kun i siderne af livmoderen, så mistænker min moderkage kunne ligge foran måske..

heheh

Ja det kan da godt være, hvornår skal du til scanning næste gang ? så kunne du da måske spørger, om de kan fortælle dig det

Anmeld

11. januar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

heheh

Ja det kan da godt være, hvornår skal du til scanning næste gang ? så kunne du da måske spørger, om de kan fortælle dig det

Det skal jeg om 7 dage 

Og jeg glæder mig hehe. Men mon ikke man får det afvide der? Det er jo ens sidste scanning, hvor de tjekker alt.. Ellers spørger jeg sku lge hehe

Anmeld

11. januar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det skal jeg om 7 dage 

Og jeg glæder mig hehe. Men mon ikke man får det afvide der? Det er jo ens sidste scanning, hvor de tjekker alt.. Ellers spørger jeg sku lge hehe

Nice jeg skal den 19.

Ja gør da lige det, det er jo ikke sikkert de siger noet

Anmeld

11. januar 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Nice jeg skal den 19.

Ja gør da lige det, det er jo ikke sikkert de siger noet

Du har hele tiden ligget en dag efter mig med alt, det er lidt spøjst ehe.. Men åh hvor vi glæder os til at se den lille fyr igen

Husk forresten at sig hvis i ikke ønsker at vide kønnet så de ikke pludselig kommer til at sige det

Anmeld

11. januar 2012

eliasogmor

Sille86 skriver:

Jeg har dagligt de sidste 2,5 uge mærket vores lille villads.. Helt forrygende.. For en uge siden mærkede manden små puff udenpå to aftener i træk og her på min fødselsdag d. 30 dec. Mærkede min svigerinde det os.. Der findes ikke noget mere fantastisk... Godt nytår til jer alle

nej ikke endnu.. eller er faktisk ikke helt sikker.... men jeg glæder mig.....

Anmeld

11. januar 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Du har hele tiden ligget en dag efter mig med alt, det er lidt spøjst ehe.. Men åh hvor vi glæder os til at se den lille fyr igen

Husk forresten at sig hvis i ikke ønsker at vide kønnet så de ikke pludselig kommer til at sige det

Hehe ja det er faktisk sjovt

det gør jeg skam også skal bare ikke vide det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.