Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sille86 skriver: Jeg har dagligt de sidste 2,5 uge mærket vores lille villads.. Helt forrygende.. For en uge siden mærkede manden små puff udenpå to aftener i træk og her på min fødselsdag d. 30 dec. Mærkede min svigerinde det os.. Der findes ikke noget mere fantastisk... Godt nytår til jer alle
Jeg har dagligt de sidste 2,5 uge mærket vores lille villads.. Helt forrygende.. For en uge siden mærkede manden små puff udenpå to aftener i træk og her på min fødselsdag d. 30 dec. Mærkede min svigerinde det os.. Der findes ikke noget mere fantastisk... Godt nytår til jer alle
Tror faktisk jeg mærkede blyp i dag
Det føltes lidt ligesom om at baby kørte ind i bagsiden af min mave med en indkøbsvogn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilleLene skriver: Tror faktisk jeg mærkede blyp i dag Det føltes lidt ligesom om at baby kørte ind i bagsiden af min mave med en indkøbsvogn
Haha alt for fed sammenligning
Når jeg mærker ham føles det som lidt rullende MEGET små bobler/tryk fra indvendigt, og så mærker jeg ham kun i siderne af livmoderen, så mistænker min moderkage kunne ligge foran måske..
pemiro skriver: Haha alt for fed sammenligning Når jeg mærker ham føles det som lidt rullende MEGET små bobler/tryk fra indvendigt, og så mærker jeg ham kun i siderne af livmoderen, så mistænker min moderkage kunne ligge foran måske..
heheh Ja det kan da godt være, hvornår skal du til scanning næste gang ? så kunne du da måske spørger, om de kan fortælle dig det
LilleLene skriver: heheh Ja det kan da godt være, hvornår skal du til scanning næste gang ? så kunne du da måske spørger, om de kan fortælle dig det
Det skal jeg om 7 dage
Og jeg glæder mig hehe. Men mon ikke man får det afvide der? Det er jo ens sidste scanning, hvor de tjekker alt.. Ellers spørger jeg sku lge hehe
pemiro skriver: Det skal jeg om 7 dage Og jeg glæder mig hehe. Men mon ikke man får det afvide der? Det er jo ens sidste scanning, hvor de tjekker alt.. Ellers spørger jeg sku lge hehe
Nice jeg skal den 19. Ja gør da lige det, det er jo ikke sikkert de siger noet
LilleLene skriver: Nice jeg skal den 19. Ja gør da lige det, det er jo ikke sikkert de siger noet
Du har hele tiden ligget en dag efter mig med alt, det er lidt spøjst ehe.. Men åh hvor vi glæder os til at se den lille fyr igen
Husk forresten at sig hvis i ikke ønsker at vide kønnet så de ikke pludselig kommer til at sige det
nej ikke endnu.. eller er faktisk ikke helt sikker.... men jeg glæder mig.....
pemiro skriver: Du har hele tiden ligget en dag efter mig med alt, det er lidt spøjst ehe.. Men åh hvor vi glæder os til at se den lille fyr igen Husk forresten at sig hvis i ikke ønsker at vide kønnet så de ikke pludselig kommer til at sige det
Hehe ja det er faktisk sjovt
det gør jeg skam også skal bare ikke vide det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128