Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Prøv at kigge på Babyshoe.dk Men de har dem og endda på udsalg
Prøv at kigge på Babyshoe.dk
Men de har dem og endda på udsalg
Tak!
Der er bare ik et eneste par i str. 21!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tilmeldt skriver: Tak! Der er bare ik et eneste par i str. 21!
Ej hvor ærgeligt!
Tilmeldt skriver: Ja, det kunne de da muligvis godt! Har du fundet størrelsen?
Ja, det kunne de da muligvis godt!
Har du fundet størrelsen?
jep, de er størelse 22-23 desværre. Så de er måske nok lidt for store. Dog virkede de ikke store til ham, og hans sandaler var str 21 på den ferie
Tilmeldt skriver: Hvad skal de koste? Og har du et billede?
Hvad skal de koste? Og har du et billede?
https://www.baby.dk/debat/139000pi1/toej--piger/hello-kitty-badesko-str-2223.aspx#GoToMessage
kom med bud
trunte24 skriver: jep, de er størelse 22-23 desværre. Så de er måske nok lidt for store. Dog virkede de ikke store til ham, og hans sandaler var str 21 på den ferie
Måske kan du lægge et målebånd ned i skoen? Så kan jeg måle Lisa's fod!
mth1987 skriver: Jeg har et par i lilla med hello kitty som aldrig er brugt. Men ved ikk om det er en speciel model du søger
Jeg har et par i lilla med hello kitty som aldrig er brugt. Men ved ikk om det er en speciel model du søger
Næ, bare det er sådan nogle lukket stof nogle!
Tilmeldt skriver: Jeg søger et par billige badesko str 21. Helst i pigefarver, men hvis de er meget billige, er det ikke et must!!
Jeg søger et par billige badesko str 21. Helst i pigefarver, men hvis de er meget billige, er det ikke et must!!
Tilmeldt skriver: Måske kan du lægge et målebånd ned i skoen? Så kan jeg måle Lisa's fod!
Det kan du tro jeg vil prøve i morgen formiddag
Skal de være lukkede?
Jeg har et par blå med rem mellem tåen og bagpå, som du må få, hvis du betaler portoen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128