23+2 og vand i krop...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2012

Mor til Frederic og Freya

Er jo bare mega heldig i denne graviditet ....

Ville blot høre om det er normalt at det kommer nu? Med frederic fik jeg det først 1 mdr før han kom ud... Så er lidt i tvivl...

Er bare sådan lidt obs, da de allerede ved første lægetjek fandt protein i urin og forhøjet bt. Fik at vide jeg skulle holde med vand i krop, men intet om hvad jeg skulle gøre ved det.

Skal heldigvis til 2. lægetjek her den 9. januar.

Er ligeledes gået fra hele graviditet fra at have minus på vægt siden, til nu at have taget på -på ganske kort tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Nessie

Ja, du er da et helt tydeligt eksempel på, at ikke 2 graviditeter er ens

Jeg kan ikke huske hvornår jeg begyndte at få vand i fødderne, men husker det som ret tidligt at jeg ikke kunne gå i andet end billige netsko i str. 42  
Han er født i oktober, og det var i hvert fald fra juni/juli jeg gik i dem hele tiden.

Men hvis du synes det er meget, kan du så ikke tale med en JM om det?

Anmeld

1. januar 2012

Nessie skriver:

Ja, du er da et helt tydeligt eksempel på, at ikke 2 graviditeter er ens

Jeg kan ikke huske hvornår jeg begyndte at få vand i fødderne, men husker det som ret tidligt at jeg ikke kunne gå i andet end billige netsko i str. 42  
Han er født i oktober, og det var i hvert fald fra juni/juli jeg gik i dem hele tiden.

Men hvis du synes det er meget, kan du så ikke tale med en JM om det?

Her er det ikke kun i fødder, men über alles - også hænder, ben, ansigt mm.

Ved at i sommervarmen er det lettere med vand i krop, men det eneste varme jeg har på er svigermors hjemmestrik..

Anmeld

1. januar 2012

Nessie

Mor til Frederic skriver:

Her er det ikke kun i fødder, men über alles - også hænder, ben, ansigt mm.

Ved at i sommervarmen er det lettere med vand i krop, men det eneste varme jeg har på er svigermors hjemmestrik..

He he, ja og den burde vel ikke kunne give så meget vand i kroppen

Hvis du har mod på det, så kan akupunktur som regel hjælpe på det. På Kolding Sygehus tilbyder de det til gravide med diverse gener, men ved selvfølgelig ikke om det gøres på dit sygehus også

Anmeld

1. januar 2012

Nessie skriver:

He he, ja og den burde vel ikke kunne give så meget vand i kroppen

Hvis du har mod på det, så kan akupunktur som regel hjælpe på det. På Kolding Sygehus tilbyder de det til gravide med diverse gener, men ved selvfølgelig ikke om det gøres på dit sygehus også

Skal føde i kolding da vi bor i fredericia kommune...

Anmeld

1. januar 2012

Nessie

Skal føde i kolding da vi bor i fredericia kommune...

Så prøv lige at høre ad, om du ikke kan få lidt akupunktur.

Fødte du også på Kolding sidste gang?

Vi var meget glade for hele forløbet på Kolding, de var søde alle sammen (næsten )

Anmeld

1. januar 2012

Nessie skriver:

Så prøv lige at høre ad, om du ikke kan få lidt akupunktur.

Fødte du også på Kolding sidste gang?

Vi var meget glade for hele forløbet på Kolding, de var søde alle sammen (næsten )

Ja. Frederic blev født i kolding i sep '08 - under deres strejke...

Så hele forløb var noget rodet noget og ikke en havde styr på noget. Havde ny jm de få gange, ingen hjertelyd, billeder eller lign. da det var en gode vi forældre fik, så den gav de ikke. Det var blot nogle tryk på maven, 2 ? og så ud igen.

De nye jm hver gang læste ikke min journal, så da de den sidste gang mærked på maven og kunne mærke han lå på tværs endnu engang - gik det stærkt. Rendte derude mandag-torsdag og han kom ud 6 dage senere ved pks.

Dertil glemte de at komme ind på stuen og fjerne vores 'den der tis i pose ting' - vi kom ikke ud af sengen osv. Dagen efter ville de allerede flytte os på hotel'et, men ville ikke.

Så håber på et helt andet forløb denne gang. Skulle have været til jm i kolding - men er kommet på svangre klinik i fredericia.

Anmeld

1. januar 2012

Nessie

Ja. Frederic blev født i kolding i sep '08 - under deres strejke...

Så hele forløb var noget rodet noget og ikke en havde styr på noget. Havde ny jm de få gange, ingen hjertelyd, billeder eller lign. da det var en gode vi forældre fik, så den gav de ikke. Det var blot nogle tryk på maven, 2 ? og så ud igen.

De nye jm hver gang læste ikke min journal, så da de den sidste gang mærked på maven og kunne mærke han lå på tværs endnu engang - gik det stærkt. Rendte derude mandag-torsdag og han kom ud 6 dage senere ved pks.

Dertil glemte de at komme ind på stuen og fjerne vores 'den der tis i pose ting' - vi kom ikke ud af sengen osv. Dagen efter ville de allerede flytte os på hotel'et, men ville ikke.

Så håber på et helt andet forløb denne gang. Skulle have været til jm i kolding - men er kommet på svangre klinik i fredericia.

Ja, der var vist ikke rigtig styr på noget under strejken.
Jeg havde en MA, og det blev kun "opdaget" fordi jeg havde på fornemmelsen at der var noget galt, og insisterede på at blive skannet.

Lægen spurgte om det virkelig var så forfærdeligt, da jeg blev ved med at græde (var i uge 12 og havde været i fertilitetsbehandling), og jeg synes simpelthen hun var så ufølsom.

Men med Daniel i 2009, var det noget helt andet. Og de var alle sammen søde på svangre afd. og på Storken (undtagen nattevagten den første nat, og en sur gammel sygeplejerske på storken).

Håber det bliver en bedre oplevelse for dig denne gang  

Anmeld

1. januar 2012

Muffinmus

med min søn fik jeg det uge 22, så jo, det kan sagtens komme tidligt:-)

Med min datter fik jeg det ikke og håber det bliver væk den her gang også:-)

Anmeld

1. januar 2012

Ryberg

Altså jeg havde også vand i hele kroppen fra uge 20 af... og der begyndte protein og det at vise sig også hos mig..

Så det kan sagtens komme "tidligt" alt det vand...

og kan ikke sige det nok - Pas nu på sig selv og lillepigen!! ihh altså...

og jeg bliver altid nervøs når jeg hører forhøjet BT + Protein + vand i kroppen (ansigt+hænder) .... så sørg nu for at få slappet af !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.