Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogle der kender en god hjemmeside, hvor der er billigt tøj i de små størrelser.. Altså 56-62 og op..
Det må gerne være mærke, men alt kan bruges!
Så kom gerne med en masse gode links.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NJN skriver: Nogle der kender en god hjemmeside, hvor der er billigt tøj i de små størrelser.. Altså 56-62 og op.. Det må gerne være mærke, men alt kan bruges! Så kom gerne med en masse gode links.
Har du tjekket inde på trendsales?? Der er mange der sælger flyttekasser med tøj, selvfølgelig brugt...
Mor-til-asta-09 skriver: Har du tjekket inde på trendsales?? Der er mange der sælger flyttekasser med tøj, selvfølgelig brugt...
Tak for tippet. Jeg kigger på trendsales af og til..
NJN skriver: Tak for tippet. Jeg kigger på trendsales af og til..
Der købte jeg ihvertfald en masse til min datter da jeg ventede hende...
Hvis et er en pige dU mangler til. Har jeg lige lagt noget mærketøj der er helt nyt, eller næsten nyt ud under mine salgsannoncer. Sælges til under halv pris af nypris. Str 56 + 62
Albsil skriver: Hvis et er en pige dU mangler til. Har jeg lige lagt noget mærketøj der er helt nyt, eller næsten nyt ud under mine salgsannoncer. Sælges til under halv pris af nypris. Str 56 + 62
Kender ikke til køn endnu, men det varer ikke længe.
Benjamins'mor skriver: Hvis du finder ud af det er en dreng har jeg lidt liggende fra 50, 56, 62, 68 og lidt i 74 som jeg sælger billigt.
Hvis du finder ud af det er en dreng har jeg lidt liggende fra 50, 56, 62, 68 og lidt i 74 som jeg sælger billigt.
Lyder dejligt, det vil jeg huske.
NJN skriver: Lyder dejligt, det vil jeg huske.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128