Pyha, blev da lige ramt i weekenden:-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Tina2

Vi havde jo børnefri weekend, og sku holde fest fredag. Ungerne var hos mine forældre......

Da vi kom derop søndag havde Dea (min lillebrors kæreste) været syg hele natten..... Min lillebror lå i sengen hele eftermiddagen og Filuca begyndte at snakke om ondt i maven om aftenen......

Kl. 22.30 startede hun så ellers... Overbrækkede hele sengen og håret osv, bvadr:-S Så hun måtte i bad.....Hun blev ved- og Milas startede til midnat, sov hos min far og overbrækkede hans seng....

Filuca blev ved til kl. 2 og Milas til kl. 9 igår morges... Huha, jeg fik 2 timers søvn, så var godt nok smadret igår......

Men nu er de friske igen, heldigvis er det jo hurtigt ovre, men føj for den lede mens det står på... Tror Milas brækkede sig 10-12 gange i løbet af natten:-S

Vi har ferie i denne uge, så det var da godt det kom nu og ikke til næste weekend, hvor hele børnehaven kommer på fredag til fødselsdag og hele familien søndag. Filuca har jo fødselsdag lørdag:-)

Min mor var så syg i nat, så jeg har da været heldig at slippe... Thomas tog hjem søndag aften, da han jo sku på arb igår.... Ungerne og jeg blev deroppe, da jeg sku til tandlæge igår:-) Har tandlæge i Thisted nemlig:-)

Men godt de er ovre det nu, og tror nu ikke jeg får noget (7-9-13) når jeg ikke har været ramt indtil nu... Var også MEGA HYS med håndvask og sprit mens de var syge!

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
BVADR!!!!

Håber I går udenom!!!... Det er bare det værste.

Men godt det var INDEN fødselsdagen!

KRAM

Anmeld

3. marts 2009

Fines mor

Føøøjjjjjj... det er bare så lidt fedt det der bræk. Godt i er ved at være igennem det.

Anmeld

3. marts 2009

Heidimed lea

puha bræksyge er det værste som findes. godt i er friske til fødselsdag
knus Heidi

Anmeld

3. marts 2009

Tina2

- og så fik jeg det lige ok til at ku sidde her et kvarters tid:-S Har ligget i sengen hele eftermiddagen og rendt på toilettet, både den ene og anden vej:-( Puuuuha, hvor jeg HADER det!!!!!

Tror det er ovre nu.... Det håber jeg i hvert fald! Har da kunnet spise 3 sunlolly is og holde dem i mit + 2 glas isvand.... Har været sååååå tørstig, men ku jo ikke holde det i mig, phew!!!!!

Nu håber jeg så Thomas går fri, for nu har vi andre tre da været igennem!!!!

Knus Tina

Anmeld

4. marts 2009

Heidimed lea

øv stakkel. er altså det værste som findes bræksyge adr.

håber du er frisk nu knus Heidi

Anmeld

4. marts 2009

Tina2

Ja, jeg er ved at være frisk igen, men nu er Thomas og min far syge så ALLE har haft en omgang!!!!!

Sienna var syg da de kom til Thisted fredag, Dea var syg hele natten til søndag, Kim søndag eftermiddag, Filuca og Milas natten til mandag, mig og min mor igår og min far og Thomas idag.... Ahmen hold kæft et gedemarked mand!!!!

Nå, men nu er vi da ovre det til at holde Filucas fødselsdag i weekenden....

Knus

Anmeld

4. marts 2009

Fines mor

Ja det må du da nok sige, det er da noget af en laseret i befinder jer i *G*
God bedring til jer og pøj pøj med fødselsdagen.

Anmeld

4. marts 2009

JulieE

God bedring til jer alle Det lyder godt nok som noget af et sjov!! Men håber alle mand snart er oven på og god fødselsdag til Filuca!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.