Vi havde jo børnefri weekend, og sku holde fest fredag. Ungerne var hos mine forældre......
Da vi kom derop søndag havde Dea (min lillebrors kæreste) været syg hele natten..... Min lillebror lå i sengen hele eftermiddagen og Filuca begyndte at snakke om ondt i maven om aftenen......
Kl. 22.30 startede hun så ellers... Overbrækkede hele sengen og håret osv, bvadr:-S Så hun måtte i bad.....Hun blev ved- og Milas startede til midnat, sov hos min far og overbrækkede hans seng....
Filuca blev ved til kl. 2 og Milas til kl. 9 igår morges... Huha, jeg fik 2 timers søvn, så var godt nok smadret igår......
Men nu er de friske igen, heldigvis er det jo hurtigt ovre, men føj for den lede mens det står på... Tror Milas brækkede sig 10-12 gange i løbet af natten:-S
Vi har ferie i denne uge, så det var da godt det kom nu og ikke til næste weekend, hvor hele børnehaven kommer på fredag til fødselsdag og hele familien søndag. Filuca har jo fødselsdag lørdag:-)
Min mor var så syg i nat, så jeg har da været heldig at slippe... Thomas tog hjem søndag aften, da han jo sku på arb igår.... Ungerne og jeg blev deroppe, da jeg sku til tandlæge igår:-) Har tandlæge i Thisted nemlig:-)
Men godt de er ovre det nu, og tror nu ikke jeg får noget (7-9-13) når jeg ikke har været ramt indtil nu... Var også MEGA HYS med håndvask og sprit mens de var syge!
Knus Tina
Anmeld