Passiv rygning under graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er gravid i uge 29. Om ikke så længe skal vi have renoveret herhjemme, og kan derfor ikke være her en lille uges tid. Vi har for noget tid siden arrangeret, at vi skal have husly hos mine svigerforældre. Min svigerfar ryger - men normalt i døråbningen ud til terrasse el. lign. Han er dog tilsyneladende begyndt at ryge indenfor - også i samme lokale som mig. Jeg har det noget dårligt med det ifht. den bette i maven, men jeg er usikker på, om man kan tillade sig at spørge pænt, om han vil ryge enten ovenpå (hvor jeg ikke kommer) eller i døråbningen, så længe vi har husly der (det er jo os, som er gæst hos dem)?? Og er det mig, som er hysterisk, når det generer mig? Hvad søren ville I gøre?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er gravid i uge 29. Om ikke så længe skal vi have renoveret herhjemme, og kan derfor ikke være her en lille uges tid. Vi har for noget tid siden arrangeret, at vi skal have husly hos mine svigerforældre. Min svigerfar ryger - men normalt i døråbningen ud til terrasse el. lign. Han er dog tilsyneladende begyndt at ryge indenfor - også i samme lokale som mig. Jeg har det noget dårligt med det ifht. den bette i maven, men jeg er usikker på, om man kan tillade sig at spørge pænt, om han vil ryge enten ovenpå (hvor jeg ikke kommer) eller i døråbningen, så længe vi har husly der (det er jo os, som er gæst hos dem)?? Og er det mig, som er hysterisk, når det generer mig? Hvad søren ville I gøre?? 

Jeg tror jeg ville bede ham m det, eller finde et andet sted at være. Men mon ikke han heller ikke har lyst til at kvæle baby?

Held og lykke med det, og med huset 

Anmeld

1. januar 2012

Benjamins'mor

Du kan sagtens tillade dig at spørge om han ikke er sød ryge et andet sted, men du kan ikke forlange det, og han bestemmer jo selv i sit eget hus.

Men hvis det kun er en kortere periode sker der altså heller ikke den bette noget.

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for dit svar.

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg kunne bestemt ikke finde på at forlange det. Det bliver højest en pæn forespørgsel...

Anmeld

1. januar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej piger.

Spørg ham pænt , det må han vel kunne forstå
Hvis jeg var på besøg nogle steder gik folk udenfor og røg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.