Viktor - 3 uger gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Den kommende far

Godt nytår!!!

Igår var også dagen hvor vores lille dreng blev 3 uger. Han vokser sig stille og roligt større og større. 

Der er stadig mange risici forude men som lægerne siger er den første uge værre end den anden og den anden værre end den tredje osv. 

Vi er begge så glade for at han endnu ikke er rendt ind i nogle større komplikationer. 

http://babydutten.blogspot.com/2011/12/viktor-3-uger.html

Mvh

Den kommende far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

birthee

Den kommende far skriver:

Godt nytår!!!

Igår var også dagen hvor vores lille dreng blev 3 uger. Han vokser sig stille og roligt større og større. 

Der er stadig mange risici forude men som lægerne siger er den første uge værre end den anden og den anden værre end den tredje osv. 

Vi er begge så glade for at han endnu ikke er rendt ind i nogle større komplikationer. 

http://babydutten.blogspot.com/2011/12/viktor-3-uger.html

Mvh

Den kommende far

Godt nytår til jer! Håber I havde en god aften, og fik fejret det nye års komme stille og roligt... Jeg er sikker på I har fået jer en stærk og sej lille gut - og ja, for hver uge der går bliver odds bedre og bedre!

Alt held og lykke i det nye år, og krydsede fingre for jer

Anmeld

1. januar 2012

sarahb

Godt nytår

Det er bare så flot at han ikke har hft større komplikationer. Det er så stærkt..!
Tillykke med de 3 uger, tiden flyyyyyyver forbi uden man når at tælle dagene...
Jeg må sige jeg synes det lyder som en super ide at have hans 1 kg som standpunkt for hvornår i skal ud og spise
Jeg ønsker Victor alt muligt lykke og masser af fremskridt i den første del af 2012. Er sikker på han vokser sig til en stor og stærk dreng!

Anmeld

1. januar 2012

Den kommende far

sarahb skriver:

Godt nytår

Det er bare så flot at han ikke har hft større komplikationer. Det er så stærkt..!
Tillykke med de 3 uger, tiden flyyyyyyver forbi uden man når at tælle dagene...
Jeg må sige jeg synes det lyder som en super ide at have hans 1 kg som standpunkt for hvornår i skal ud og spise
Jeg ønsker Victor alt muligt lykke og masser af fremskridt i den første del af 2012. Er sikker på han vokser sig til en stor og stærk dreng!

Det bliver en stor milepæl at passere når han runder et kilo. 

Anmeld

1. januar 2012

Pige2009

Godt I holder dampen oppe Held og lykke med ham

Anmeld

1. januar 2012

lycly

Følger  lidt med i jeres blog, og han klarer det da bare så fint, den lille Viktor! Han er en rigtig fighter og lægerne/sygeplejerskerne er jo super dygtige, så inden I får set jer om, så er I hjemme igen med jeres lille dreng  

Og så er han bare super fin altså

Anmeld

1. januar 2012

Den kommende far

LunaLykke skriver:

Følger  lidt med i jeres blog, og han klarer det da bare så fint, den lille Viktor! Han er en rigtig fighter og lægerne/sygeplejerskerne er jo super dygtige, så inden I får set jer om, så er I hjemme igen med jeres lille dreng  

Og så er han bare super fin altså

de er rigtig dygtige tiden går trods alt rigtig hurtigt her på sygehuset

Anmeld

1. januar 2012

Den kommende far

Baagøe skriver:

Godt I holder dampen oppe Held og lykke med ham

tusind tak for det

Anmeld

1. januar 2012

Laura.

Hvor er det dejligt at høre at han klare det flot. Jeg ønsker jer det bedste fremover og godt Nytår !

Anmeld

1. januar 2012

Den kommende far

Laura. skriver:

Hvor er det dejligt at høre at han klare det flot. Jeg ønsker jer det bedste fremover og godt Nytår !

han klarer det så flot godt nytår til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.