HelleRL skriver:
Tak for svar begge to.
Det med at han selv laver mad hver dag bliver nok ikke til noget. Han er tilgengæld rigtig aktiv med alt andet husligt!
Ang. salat. Så er jeg ikke enig. Det er en sommerspise, hvor kål og rodfrugter er sæson nu. Det er rigtigt at der er mange som spiser det nu, men det betyder ikke at det er sæson :-) Det samme med eks. agurk og tomat. Men den diskution er en helt anden :-)
Kom gerne med flere svar...
Du kan jo lave forskellige råkost-salater af årstidens rodfrugter? Revet gulerod med appelsiner, æbler og rosiner... Bagte rodfrugter i ovn, rødbedesalat, råkost med hvidkål og gulerødder, og så groft brød til... Jeg spiste, og spiser heller ikke nu, så meget kød - kunne ikke klare lugten af det... hos mig var det sådan at jeg godt kunne lave det, men absolut ikke havde lysten til at spise det...
Med hensyn til din mand, må han jo spise lidt som du gør... du kan ikke spørge din mor/svigermor om de alligevel vel lave lidt ekstra af fx. frikadeller eller hakkebøf, når de laver til sig selv? Altså hvis de bor i nærheden... Ellers er det da noget med hakket oksekød og et glas af det der tomatsauce fra fakta/netto/rema der bare skal væltes i når kødet er brunet... det tager ikke lang tid, og måske din mand kan lave det selv???
Håber for dig du får det bedre snart, det er jo forhåbentlig kun en periode 
Anmeld