21+0 med Liam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Koen.

Velkommen til 2012 skønne piger

Så kan vi alle rigtig tælle ned nu til vi bliver mødre (igen)

Håber i havde en skøn dag, her var den fantastisk, vi var manden, Lærke og mig bare men det var top hygge og Lærke sov fra det hele. Hun vågner ellers til hverdag MEGET nemt og sover normalt IKKE igennem på trods af hendes 20 mdr
Da klokken var 23.30 lå manden og jeg os i seng og så lå vi bare og snakkede, mærkede lillebror og havde mor/far tid mens det blev 2012 Låååve

Maven vokser flot derud af, vågnede dog ved 3 tiden og havde ret ondt i maven, men tror det var en blanding af at have lavet en del og løftet lidt for meget på Lærke

Først maven og så synes jeg da os lige
i skal se den kommende storsøster

Knus Tanja.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Camillee

Fin mave og fine fine lærke (:

Dejligt i kom godt ind i det nye år! det lyder som om i havde en rigtigt dejlig nytårs aften og nat  

Vi havde også en slille og rolig aften, sammen med mine forældre og hendes veninde og kæreste (:
Trosds Elias lige havde været syg med MØB pg øjensbetændelse sov han fra det HELE trods der en raket som sprang ved vindruet!
FULDE MÆND OG KRUDT!  men bassen skulle blre have sin sut
Men det var smadder hyggeligt (:

JA vi kan begynde at tælle ned! det er så fantastisk!

Anmeld

1. januar 2012

Koen.

Camillee skriver:

TTaFin mave og fine fine lærke (:

Dejligt i kom godt ind i det nye år! det lyder som om i havde en rigtigt dejlig nytårs aften og nat  

Vi havde også en slille og rolig aften, sammen med mine forældre og hendes veninde og kæreste (:
Trosds Elias lige havde været syg med MØB pg øjensbetændelse sov han fra det HELE trods der en raket som sprang ved vindruet!
FULDE MÆND OG KRUDT!  men bassen skulle blre have sin sut
Men det var smadder hyggeligt (:

JA vi kan begynde at tælle ned! det er så fantastisk!

Tak

Jeg kan ikke ønske mig nytårsaften bedre på nogen måde, det var perfekt

Lyder os som om i havde en dejlig aften, vildt de små bare har sovet vi bør midt inde i Esbjerg så havde godt nok ikke regnet med hun bare sov

Det er dejligt at nå januar, så føles der ikke så længe til, men pyh synes os der melder sig nogle andre tanker denne gang ang. Det hele hvordan det hele skal gå ovs når man pludselig har to

Anmeld

1. januar 2012

Camillee

tanja. skriver:

Tak

Jeg kan ikke ønske mig nytårsaften bedre på nogen måde, det var perfekt

Lyder os som om i havde en dejlig aften, vildt de små bare har sovet vi bør midt inde i Esbjerg så havde godt nok ikke regnet med hun bare sov

Det er dejligt at nå januar, så føles der ikke så længe til, men pyh synes os der melder sig nogle andre tanker denne gang ang. Det hele hvordan det hele skal gå ovs når man pludselig har to

Ja det er vildt at det ikke forstyrre dem mere end har har gjort. Dygtige børn vi har (:

Nej terminen er liiige om lidt (: det er så vildt enlig  er i begyndt at tænke værelse?
Ja synes også der melder sig helt andre tanker (: er virkelig spændt på hvordan Elias vil tage det, Jalousi osv...

Men er sikker på at det bliver dobbelt fantastisk,

Anmeld

1. januar 2012

viben

Fin fin mave  Og dejligt at høre at i havde en god aften.. Her var vi bare Jens og jeg, og vores hund Bailey... Startede madlavningen med at stikke fingeren ind på et knivblad til stavblenderen da jeg skulle tage en pose - så der var blodbad  Men ellers havde vi dog en rigtig hyggeligt aften og fik rigtig snakket baby og fremtid... Spændende  Kan dog ikke prale med at Bailey "sov igennem", tværtimod var han meget obs på lyde og farver. Det er så ulempen ved at bo på 5 sal, uden gardiner pt. og med fri udsigt

Anmeld

1. januar 2012

Koen.

Camillee skriver:

Ja det er vildt at det ikke forstyrre dem mere end har har gjort. Dygtige børn vi har (:

Nej terminen er liiige om lidt (: det er så vildt enlig  er i begyndt at tænke værelse?
Ja synes også der melder sig helt andre tanker (: er virkelig spændt på hvordan Elias vil tage det, Jalousi osv...

Men er sikker på at det bliver dobbelt fantastisk,

Mega vildt Har købt lidt pynt til værelset men ellers ikke, har ikke så travlt Han skal alligevel sove hos os den første tid

Jalousi er os det jeg frygter mest, men mon ikke det går det bliver vildt, fantastisk og sikkert os hårdt

Er i begyndt på værelse?

Anmeld

1. januar 2012

Koen.

viben skriver:

Fin fin mave  Og dejligt at høre at i havde en god aften.. Her var vi bare Jens og jeg, og vores hund Bailey... Startede madlavningen med at stikke fingeren ind på et knivblad til stavblenderen da jeg skulle tage en pose - så der var blodbad  Men ellers havde vi dog en rigtig hyggeligt aften og fik rigtig snakket baby og fremtid... Spændende  Kan dog ikke prale med at Bailey "sov igennem", tværtimod var han meget obs på lyde og farver. Det er så ulempen ved at bo på 5 sal, uden gardiner pt. og med fri udsigt

Tak

Åh din stakkel, godt det ikke var alt for voldsomt

Elsker jeres hunds navn men lyder som om i os havde en skøn aften

Anmeld

3. januar 2012

MariaJ

Fin mave og smuk storesøster. Hvor lyder det som en dejlig aften.

Vi var også bare os tre og vores hund nytårsaften. Johanna sov fra det meste, men vågnede lidt da raketterne begyndte at brage løs kl 12, så vi endte med at skåle* godt nytår i soveværelset mens vi trøstede barn og fyrværkeriforskrækket hund.

*i en lille forsigtig champagneslurk for den gravide i dagens anledning.

Anmeld

3. januar 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Fin mave og smuk storesøster. Hvor lyder det som en dejlig aften.

Vi var også bare os tre og vores hund nytårsaften. Johanna sov fra det meste, men vågnede lidt da raketterne begyndte at brage løs kl 12, så vi endte med at skåle* godt nytår i soveværelset mens vi trøstede barn og fyrværkeriforskrækket hund.

*i en lille forsigtig champagneslurk for den gravide i dagens anledning.

Tak

Lyder os som om i havde en dejlig aften trods alt her havde jeg altså os tænkt mig at tage et lille glas champagne, men ja nu gik vi i seng i stedet

Anmeld

3. januar 2012

JH12

Sikke en fiiin Baby mave.. og skøn storesøster..

Nedtællingen er i fuldgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.