så nåede jeg uge 27 og skal lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. december 2011

wmillapigenw

love for at jeg har fået nogle rygsmerter nu! puha det er sørme ikke rart!

altså jeg tror lidt de er kommet efter jeg har båret en masse sodavandskasser i foregårds(bar en af gangen) & om aftenen havde jeg lidt ondt i ryggen, ikke noget stort. men så dagen efter der kom rygsmerterne som et drøn ned fra himlen af! for jeg havde ondt  i ryggen og begge sider og nogle gange gjorde det lidt ondt i maven, så min nattesøvn har ikke været for god! 

"tror lidt det er pga jeg har båret det sodavands kasser, men ved ikke" håber det bare er det & forsvinder hurtigts muligt igen! har ikke tid til smerter nu! skal nemlig rengøre hele lejligheden når forældrene er færdig med at male den så jeg kan flytte ind!

så blev det bedre efter et dejligt varmt bad, der forsvandt smerterne så indtil varmen fra badet forsvant fra kroppen, så kom alle smerterne igen.. og her sidder jeg så idag igen med de dummeste smerter i hele ryggen.. 

så måtte jeg ikke overleve uden smerter længer...   -  min graviditet helt fra start af har ikke været nogen som helst smerter overhovedet! den har været virkelig nem og dejlig! - så skal lige love for jeg har fået mig en omgang smerter nu! puha!..

nogle der har noget ligende, altså smerter ned af faktisk hele ryggen og i siden, som har nogle gode råd til at de forsvinder eller bare bliver mindre?

- udover det så RIGTIG GODT NYTÅR ALLE HERINDE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Koen.

Æv at du har fået ondt, gætter på din krop prøver at fortælle det er slut med at bære sodavandskasser

Jeg er jo så "heldig" at have bækkenløsning og brok samtidig og der driller ryggen os ind i mellem, så kan meget varmt anbefale et bækkenbælte da det "løfter" maven for dig og gør det er knap så hårdt

Btw godt nytår

Anmeld

31. december 2011

wmillapigenw

tanja. skriver:

Æv at du har fået ondt, gætter på din krop prøver at fortælle det er slut med at bære sodavandskasser

Jeg er jo så "heldig" at have bækkenløsning og brok samtidig og der driller ryggen os ind i mellem, så kan meget varmt anbefale et bækkenbælte da det "løfter" maven for dig og gør det er knap så hårdt

Btw godt nytår

Ja jeg tror også den fortæller jeg ikke må bære på flere sodavand kasser!

& ååh, det er sørme træls for dig! håber ikke det er en slem bækkenløsning! og tak for rådet det skal vist lige prøves!

Godt nytår til dig også!

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Det er en af de mange glæder ved at være gravid Godt nytår til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.