Har lige købt 3 par sko for 250 kr :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg var lige i føtex for at købe en pakke rugbrød og en dåse tun til min frokost... Så var der en hel bunke sko og her de sidste par dage, har jeg bare TRÆNGT til at få nogen nye sko, der ikke er med hæl og ikke er grimme vinterstøvler... - Sådan lidt forårs-sko-kuller... For det er jo ligesom ikke sandalvejr, endnu!!!

MEN - der var så nogen slags 'hyttesko' tror jeg man kalder dem, med blød gummisål i sådan en sølvagtig farve og en rem henover til 100 kr. Nogen sorte sneakers agtige snoresko til 129 og så var det et par reebok sports-sko nedsat fra 399 til 25 kr, fordi æsken var helt smadret KANON MAND!! Der var 3 æsker, der var helt smadret, hvor der lå sko inden i, der havde det fint

Så det var bare mega skønt... Nu har jeg IKKE vinterstøvler på mere...

(og jeg er faktisk IKKE sko-fetishist hihi)

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Tina2

Lækkert:-) Nej, jeg går heller ikke i vinterstøvler mere, kun hvis der er sne:-) Men jeg har masser af sko og støvler som jeg kan bruge her i foråret....
Har købt en del på ts, har ellers ikke super nemt ved at finde sko og støvler, da jeg bruger str 41..... Og er de bare lidt små i str kan jeg ikke passe dem, men har været rigtig heldig og få helt nye sko og støvler på ts til langt under halv pris:-)

Knus

Anmeld

3. marts 2009

karina1980

jeg er bare så dårlig til det med sko, har et par adidas kondisko som jeg skifter ud 1 gang om året(så er de slidt) et par h2o klapper, der også bliver skiftet en gang om året, og et par clogs jeg bruger på jobbet,

har ingen vintersko/støvler eller lign, bruger mine kondisko hele året,

så har jeg da 3-4 par højhælede og et par korte støvler, men ikke noget jeg som sådan bruger andet end jeg skal noget *fint*

men de har super mange gode tilbud for tiden i føtex,

tillykke med det gode køb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.