Brystpumpe søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mizz-lillemor06 skriver:

jamen det er en pigeon har selv været super glad for den. brugte den i en måned så er ikke meget brugt. ny pris 399. men hva vil du give??

Jeg havde tænkt mig et par hundrede. Vil du gå med til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

mizz-lillemor06

PT skriver:

200 plus porto??

Anmeld

1. januar 2012

mizz-lillemor06

PT skriver:

den er i original pakke og det vil koste ca 31 kr og sende den eller betaler jeg bare resten.

Anmeld

1. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mizz-lillemor06 skriver:

200 plus porto??

Var lige inde og læse om den. Kan man kun få flasker i glas til? Jeg foretrækker nemlig plast.

Anmeld

1. januar 2012

mizz-lillemor06

PT skriver:

Var lige inde og læse om den. Kan man kun få flasker i glas til? Jeg foretrækker nemlig plast.

du kan sætte alle flasker til. vi har købt en masse af de billige til 25 kr i babysam. men der er også sådan en der sættes på som gør du kan bruge flasker med store hul. det er kun hvis du vil have de dyre flasker til. alle kan bruges. 

Anmeld

1. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
mizz-lillemor06 skriver:

du kan sætte alle flasker til. vi har købt en masse af de billige til 25 kr i babysam. men der er også sådan en der sættes på som gør du kan bruge flasker med store hul. det er kun hvis du vil have de dyre flasker til. alle kan bruges. 

Tak for svar. Det gør det meget lettere. Så vil jeg gerne købe den . Jeg kan først overføre penge i morgen, da min computer er i stykker og jeg skal på biblioteket for at gøre det.

Anmeld

1. januar 2012

mizz-lillemor06

PT skriver:

Tak for svar. Det gør det meget lettere. Så vil jeg gerne købe den . Jeg kan først overføre penge i morgen, da min computer er i stykker og jeg skal på biblioteket for at gøre det.

super hvis du sender en pb med adresse så sender jeg konto nr.

Anmeld

1. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Købt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.