Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
du er super sej.... har du ikke et før billede også så vi kan se før og nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så flot gået. keep up the good work
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
B&J skriver: du er super sej.... har du ikke et før billede også så vi kan se før og nu
jo kan da lige se hvad jeg har i gemmerne
Frøken Christiansen skriver: jo kan da lige se hvad jeg har i gemmerne
har lige et par billeder lægger lige før billeder op og efter billedet igen så kan du måske se en forskel det billede jeg sidder sammen med kæresten der er jeg virkelig stor
super
Frøken Christiansen skriver: har lige et par billeder lægger lige før billeder op og efter billedet igen så kan du måske se en forskel det billede jeg sidder sammen med kæresten der er jeg virkelig stor
sikke en super forskeld såååå flot du er blevet er det ikke bare fantastisk
Hvor ser du godt ud
Super flot gået
B&J skriver: sikke en super forskeld såååå flot du er blevet er det ikke bare fantastisk
tak for de søde ord jo det er super fantastisk, har bare meget mere energi end jeg havde før i tiden, har en plan og håber det lykkedes at jeg er normal vægtig eller vejer 70 kg som mindste vægten på min fødselsdag så det er 12,8 kg(men 10 kg er også okay ) til den 17 februar og skal fejre dagen med min kæreste hvor vi skal ud at spise og bagefter i bio, og helt børnefri så vil man gerne kunne se noget tyndere ud i måske en ny kjole den aften
Nessie skriver: Hvor ser du godt ud Super flot gået
Tak skal du have
Frøken Christiansen skriver: tak for de søde ord jo det er super fantastisk, har bare meget mere energi end jeg havde før i tiden, har en plan og håber det lykkedes at jeg er normal vægtig eller vejer 70 kg som mindste vægten på min fødselsdag så det er 12,8 kg(men 10 kg er også okay ) til den 17 februar og skal fejre dagen med min kæreste hvor vi skal ud at spise og bagefter i bio, og helt børnefri så vil man gerne kunne se noget tyndere ud i måske en ny kjole den aften
jaaa det kan jeg godt forstå du gerne vil men 10kg på 2mdr er det ikke helt vildt eller
og syntes det er så flot du kæmper og du VIL nå dine mål
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128