Endeligt sygdomsfrie herhjemme :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Mutti2

Så fik hun det endeligt bedre

Vi var ved lægevagten søndag, hvor vi fik ordineret en anden medicin og allerede mandag var hun helt feberfri.
I dag er vi begge afsted, hun er i dagpleje og jeg i skole.

Hun var ikke glad for at komme afsted, hun glædede sig da vi snakkede om det herhjemme. Og hun pludrede hele vejen derop. Men da vi kom derind, lukkede hun helt i.... og begravede hovedet i mine knæ... Hun er normalt ikke stille... men det er jo klart at hun efter alt det sygdom, helst vil være hos sin moar, og vide hun har tryghed.

Jeg savner hende helt vildt, og har det ikke særligt godt med at hun ikke er hos mig!!! Så jeg glæder mig her til 14.30 hvor jeg skal op og hente hende

Men hvor er det dejligt at hun er overpå igen. Det har godt nok været nogle hårde uger Men tak for støtten til alle jer der har der har skrevet
Det har betydet mere end i aner

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Pia

Dejligt at hun endelig er frisk..
Og godt at i fik noget der kunne hjælpe hende til og blive frisk igen..

Jeg føler i den grad med dig.
Lærke staretde i bh den 5 jan.. Hun er noget generet og se folk meget an, inden hun føler sig tryd ved dem og stedet.
Men da vi tog på ferie i uge 6 virkede hun til og være faldet rigtig godt til i bh og det var også der indtryk at hun var faldet til.
da vi kom hjem fra ferie var hun lige i bh i 2 dage og så blev vi alle syge.
De 2 dage hun var afsted gik egentlig fint nok..
Men nu hvor vi alle så lige har været syge i godt 14 dage, så er hun desværre startet helt på nul punkt igen i bh.
Det er så træsl.. Hun kan jo ikke gøre for det og pædagoerne er bare så søde i bh og er helt opmærksom på, at Lærke er tilbage ved nul punkt i forhold til og starte i bh.
Hvis man regner lidt på det har hun sådan set også kun været afsted hele jan og så et par dage ifeb måned..
Så det er jo forståeligt nok, at hun reagere.
Men det er sku hårdt og gå når ens barn græder..
Hun falder heldigvis til ro efter et par minutter fortæller pædagoerne og så er hun egentlig glad nok resten af dagen.
Men hun søger meget voksen kontakt og spørger efter os flre gange på en dag..
Når hun kommer hjem er hun glad og tilpas og fortæller stolt om dagen i bh.
Så jeg tror da helt sikkert hun snart finder rytmen igen..
Glæder mig bare til hun ikke græder når vi går.. For det skær så frygtelig i hjertet når hun græder..

Kh Pia.

Anmeld

3. marts 2009

SaNiNa

Hvor er det dejligt at høre...

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

Skønt for jer hun igen er rask Det har også været en slem omgang. Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.