Vores hund vil min Mand bedst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.696 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Anonym trådstarter

Hej derude og godt nytår til jer alle derude

mig og min mand har for to dage siden fået os en lille hvalp på 14 uger. vores lille mømmel er en rigtig lækker lille sag og er allerede faldet godt til hos os. Men jeg har ikke meget forstand på hunde og håber nogle herinde kan give mig lidt vejledning og støtte, og måske kender i fleste af jer til lidt det samme som vi oplever. Vores hund er noget mere knyttet til min Mand. Hvis ikke min Mand er stået op om morgenen og jeg står op og tager hunden med ind i stuen piver og gør den efter min Mand. Når min mand går ud og ryger en smøg gør Hunden det samme og går frem og tilbage og piver sådan efter ham! jeg kan sagtens snakke med Hunden ingen problemer og han ligger også på mit skød, Men den har det bedst med min Mand. Hvad kan det skyldes? jeg snakker og leger også med den, Men måske ikke nær så meget som min Mand gir sig tid til, for jeg leger også med vores datter og tager mig god tid til hende, hvor Manden ligger og sover med Hunden om natten, kan det måske ha noget at sige ?????  har på fornemmelsen at dens tryghed til min Mand kan være de sover under samme dyne ? eller er det bare en tilfælde ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Kvindemin

Er det din mand der giver den mad og går tur? Så er det evt. derfor.
Men den er jo kun 2 dage gammel, det er jo kun super godt den allerede har fundet sin tryghed til ham!!

Anmeld

31. december 2011

MissBee

Anonym skriver:

mig og min mand har for to dage siden fået os en lille hvalp på 14 uger. vores lille mømmel er en rigtig lækker lille sag og er allerede faldet godt til hos os. Men jeg har ikke meget forstand på hunde og håber nogle herinde kan give mig lidt vejledning og støtte, og måske kender i fleste af jer til lidt det samme som vi oplever. Vores hund er noget mere knyttet til min Mand. Hvis ikke min Mand er stået op om morgenen og jeg står op og tager hunden med ind i stuen piver og gør den efter min Mand. Når min mand går ud og ryger en smøg gør Hunden det samme og går frem og tilbage og piver sådan efter ham! jeg kan sagtens snakke med Hunden ingen problemer og han ligger også på mit skød, Men den har det bedst med min Mand. Hvad kan det skyldes? jeg snakker og leger også med den, Men måske ikke nær så meget som min Mand gir sig tid til, for jeg leger også med vores datter og tager mig god tid til hende, hvor Manden ligger og sover med Hunden om natten, kan det måske ha noget at sige ?????  har på fornemmelsen at dens tryghed til min Mand kan være de sover under samme dyne ? eller er det bare en tilfælde ???

Hunde knytter sig hurtigere til mænd fordi deres vejrtrækning er langsommere end kvinders og fordi deres stemmer er dybere.  Dette gør dem til mere naturlige ledere i hundes øjne.

Hvis jeg var dig ville je melde mig til noget super hvalpetræning så du ogs fik en følelse af hvad det vil sige at have kropssporg som en lederhund.

Hvor i landet bor du så skal jeg henvise dig til nogle gode steder!

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

MissBee skriver:

Hunde knytter sig hurtigere til mænd fordi deres vejrtrækning er langsommere end kvinders og fordi deres stemmer er dybere.  Dette gør dem til mere naturlige ledere i hundes øjne.

Hvis jeg var dig ville je melde mig til noget super hvalpetræning så du ogs fik en følelse af hvad det vil sige at have kropssporg som en lederhund.

Hvor i landet bor du så skal jeg henvise dig til nogle gode steder!

nååå for pokker. Det vidste jeg slet ikke. Jeg bor en halv time fra 0dense. Jeg ville glædeligt gerne ud med Hunde, Hvor kan det anbefaldes ?

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

Kvindemin skriver:

Er det din mand der giver den mad og går tur? Så er det evt. derfor.
Men den er jo kun 2 dage gammel, det er jo kun super godt den allerede har fundet sin tryghed til ham!!

han har mest været ude med den, og mest leget med den.. han leger vildere end jeg gør med Hunden, men jeg er der også for Hunden,

Anmeld

31. december 2011

Molly8

Anonym skriver:

han har mest været ude med den, og mest leget med den.. han leger vildere end jeg gør med Hunden, men jeg er der også for Hunden,

Der er jo kun én "førerhund" og det er din mand

Anmeld

31. december 2011

mn

Anonym skriver:

Vi har en på ca. 5 måneder og fik ham da jeg gik i skole og kæresten gik hjemme, så selvom jeg gik med ham 2 ud af 3 gange om dagen var han stadig mest knyttet til ham, vores sover så helst på sko om natten men kommer altid ind og putter om morgnen og der var jeg der jo ikke de dage jeg var i skole. Så vi besluttede os for at acceptere at en hund selv vælger sin leder men han skulle have det godt med os begge, så i nogle uger valgte vi at hver gang jeg var hjemme skulle kæresten lade mig gøre alt f.eks. tage ham op når han ville op, putte når han ville det, tage ham ud og tisse hvilket han skulle hver anden time der osv. Det hjalp rigtig meget og nu har han stadig min kæreste som leder men har bestemt intet imod at hygge med mig uden kæresten.

Anmeld

1. januar 2012

MissBee

Anonym skriver:

nååå for pokker. Det vidste jeg slet ikke. Jeg bor en halv time fra 0dense. Jeg ville glædeligt gerne ud med Hunde, Hvor kan det anbefaldes ?

Uhh Ved faktisk ikke om der er kommet nogen på fyn.. Prøv at kontakte dogwise.dk og hør om der er nogen i nærheden det er lang tid siden jeg blev udd.  Og de fleste jeg kender holder til I Jylland 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.