Hej derude og godt nytår til jer alle derude 
mig og min mand har for to dage siden fået os en lille hvalp på 14 uger. vores lille mømmel er en rigtig lækker lille sag og er allerede faldet godt til hos os. Men jeg har ikke meget forstand på hunde og håber nogle herinde kan give mig lidt vejledning og støtte, og måske kender i fleste af jer til lidt det samme som vi oplever. Vores hund er noget mere knyttet til min Mand. Hvis ikke min Mand er stået op om morgenen og jeg står op og tager hunden med ind i stuen piver og gør den efter min Mand. Når min mand går ud og ryger en smøg gør Hunden det samme og går frem og tilbage og piver sådan efter ham! jeg kan sagtens snakke med Hunden ingen problemer og han ligger også på mit skød, Men den har det bedst med min Mand. Hvad kan det skyldes? jeg snakker og leger også med den, Men måske ikke nær så meget som min Mand gir sig tid til, for jeg leger også med vores datter og tager mig god tid til hende, hvor Manden ligger og sover med Hunden om natten, kan det måske ha noget at sige ????? har på fornemmelsen at dens tryghed til min Mand kan være de sover under samme dyne ? eller er det bare en tilfælde ???
Anmeld